X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مرداد 1395, 22:10
کد خبر: 20097
خبرنگار: HSH
نظرات: 3

هواداران از ما تنها قهرمانی می خواهند

خلیل زاده: به هیچی تیمی جز سپاهان فکر نمی کنم

خلیل زاده: به هیچی تیمی جز سپاهان فکر نمی کنم خلیل زاده: به هیچی تیمی جز سپاهان فکر نمی کنم
مدافع تیم سپاهان گفت: هواداران سپاهان با توجه به سابقه این تیم از ما فقط قهرمانی می خواهند و ما نیز همین هدف را دنبال می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، شجاع خلیل زاده در گفت وگو با خبرنگار کاپ، در رابطه با وضعیت سپاهان پس از هفته چهارم لیگ برتر و در تعطیلات لیگ اظهار داشت: تمرینات خوبی را دنبال می کنیم. فکر می کنم این تعطیلات به سود سپاهان شد و ما می توانیم در این فرصت با یکدیگر هماهنگ تر شویم و انشاالله از هفته پنجم برای رسیدن به صدر جدول تلاش کنیم. کادر فنی برنامه های تمرینی خوبی را برای بازیکنان در نظر گرفته و با این شرایط می توانیم تا قبل از شروع دوباره لیگ برتر به اوج آمادگی برسیم.
وی همچنین افزود: توانستیم 6 امتیاز از 4 هفته اول بگیریم که نتیجه بدی محسوب نمی شود اما به نظر من می توانستیم 9 امتیاز داشته باشیم. در چند بازی با بدشانسی روبه رو شدیم با این حال همین که دو پیروزی را به دست آوردیم به بازیکنان جوان تیم خودباوری داده است.
مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه گفته می شود سپاهان تجربه کافی را ندارد، تصریح کرد: با اضافه شدن احسان حاج صفی بار تجربه تیم ما بالا رفته است. در مجموع فکر می کنم با حضور چند بازیکن باتجربه در زمین مشکلی از این نظر نداشته باشیم فقط چند بازیکن در تیم ما هستند که برای اولین بار است که در لیگ برتر بازی می کنند. مثلا مدافعان کناری ما اولین تجربه های خود را در لیگ سپری می کنند و این شاید کمی در هفته های اول کار ما را سخت کند.
خلیل زاده درباره اینکه دریافت سه گل در چهار هفته نخست آمار خوبی برای خط دفاعی این تیم محسوب می شود گفت: شاید آمار بدی نباشد اما توقع خودمان از این بیشتر بود. در واقع فکر می کردیم در هر دو بازی یک گل بخوریم. با این حال چون ترکیب در خط دفاعی سپاهان به کار گرفته شده طبیعی است در هفته های نخست هماهنگ نباشیم. من و موسی کولیبالی برای اولین بار است که کنار هم بازی می کنیم. موسی مدافع بسیار قدرتمندی است و دیگر به تدریج با هم هماهنگ شده ایم. این نوید را می دهم که در هفته های آینده شاهد عملکرد بهتری از خط دفاع سپاهان باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که سپاهان به قهرمانی فکر می کند بیان داشت: قطعا همینطور است با توجه به اینکه سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ محسوب می شود و سال قبل نتایج خوبی نگرفته است طرفداران این تیم از ما فقط قهرمانی می خواهند ما هم همین هدف را دنبال می کنیم اما نباید فراموش کنیم چند تیم مثل استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی هم به دنبال قهرمانی هستند. قطعا ما در کورس قهرمانی حضور خواهیم داشت و تمام تلاش خود را برای عنوان قهرمانی انجام می دهیم.
مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه امسال هم مثل فصل قبل به دنبال گلزنی است، اظهار داشت: برای یک مدافع سخت است که بتواند گلزنی کند اما من سال قبل در ترکیب تراکتورسازی چند باری توانستم از فرصت های خودم روی ضربات ایستگاهی استفاده کنم امسال هم اگر یک بار پایم یا سرم به گلزنی باز شود می توانم آمار قابل قبولی به عنوان یک مدافع در گلزنی از خودم به جای بگذارم. در واقع باید موتور گلزنی ام روشن شود.
وی درباره اینکه هنوز هم با توجه به پیشنهادات ابتدای فصل به پرسپولیس فکر می کند یا خیر گفت: من تا پایان فصل با سپاهان قرارداد دارم و به هیچ تیم دیگری به جز سپاهان فکر نمی کنم. جا دارد از زحماتی که ویسی برای تیم می کشد تشکر کنم. من به او قول دادم تا پایان فصل در سپاهان باشم و قطعا این اتفاق رخ خواهد داد.
خلیل زاده در پایان درباره اینکه با توجه به به پایان رسیدن خدمت سربازی اش به دعوت شدن به تیم ملی هم فکر می کند اذعان داشت: من قبل از اینکه این مشکلات برایم به وجود بیاید بارها از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شدم. الان هم سعی می کنم بهترین عملکردم را برای سپاهان به نمایش بگذارم و دیگر بقیه اش به کی روش مربوط می شود که آیا من را دعوت می کند یا خیر. این یک افتخار است که بتوانم یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها