X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 مرداد 1395, 13:16
کد خبر: 20105
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 4

بازیکنان طوفانی در ترکیب طوفانی

رونمایی از دو بخش جدید در طوفان زرد

رونمایی از دو بخش جدید در طوفان زرد رونمایی از دو بخش جدید در طوفان زرد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد پس از رونمایی از پوسته جدید این رسانه هواداری برآن شدیم تا سرویس های محبوب و مورد علاقه مخاطبان خود را باز طراحی و منتشر نماییم. در این میان سرویس آرشیو دیدار های فولاد مبارکه سپاهان که از اهمیت بالایی برخوردار بود همزمان با پوسته اصلی سایت منتشر شد اما بازطراحی سایر قسمت ها همچون آرشیو بازیکنان نیازمند صرف زمان و دقت بیشتری بود.
از این رو تصمیم گرفتیم با کسب مجوز های لازم از سوی باشگاه سپاهان و همچنین تغییر در فرایند کدنویسیمان، سبک نوینی در ارائه اطلاعات بازیکنان سپاهان داشته باشیم. شما عزیزان میتوانید زین پس با ورود به لینک www.ToofaneZard.ir/player و یا از طریق منوی بالای سایت، به صفحه بازیکنان طوفان زرد مراجعه نمایید و از سبک و سیاق جدید این صفحه بهرمند شوید. لازم به ذکر است اطلاعات نمایشی این صفحه همچنان و به طور مستمر در حال به روزرسانی خواهد بود.
رونمایی از دو بخش جدید در طوفان زرد
دومین سرویس بازطراحی شده پایگاه خبری طوفان زرد مربوط به سرویس لاین آپ و یا ترکیب تیم سپاهان است. از مزایای نسخه دوم این صفحه ، تغییرات گرافیکی قالب ، تغییر در نحوه جانمایی بازیکنان و انتخاب سه ترکیب پیش فرض برای تیم فولاد مبارکه سپاهان است. در مرحله دوم تکمیل سازی این بخش می توان به امکاناتی همچون افزایش تعداد ترکیب های پیش فرض و ذخیره ترکیب دلخواه توسط هر کاربر اشاره کرد. شما عزیزان میتوانید با ورود به لینک www.ToofaneZard.ir/lineup و یا از طریق منوی بالای سایت ترکیب ایده آل خود را انتخاب نمایید.

این دو بخش فقط برای نسخه دسکتاپ طوفان زرد قابل دسترسی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها