X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 شهریور 1395, 15:46
کد خبر: 20149
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

در ۴ بازی ابتدایی باید ۱۰ امتیازی می‌گرفتیم

سرلک: ویسی به جوان‌های تیم اعتمادبه‌نفس می‌دهد

سرلک: ویسی به جوان‌های تیم اعتمادبه‌نفس می‌دهد سرلک: ویسی به جوان‌های تیم اعتمادبه‌نفس می‌دهد
هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان گفت: ویسی به بازیکنان جوان سپاهان اعتمادبه‌نفس می‌دهد و این خیلی خوب است.
به گزارش طوفان زرد،میلاد سرلک در مورد عملکرد سپاهان در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر و گرفتن شش امتیاز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: طبیعتاً گرفتن شش امتیاز برای سپاهان که همیشه مدعی قهرمانی است، زیاد خوبی نیست. ما باید در این چهار بازی 10 امتیاز می‌گرفتیم، ولی به‌هر حال چشم به آینده داریم که نتایج بهتری بگیریم. این را هم باید در نظر گرفت که تیم ما با تغییراتی مواجه شده است و در آینده روند بهتری پیدا خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به رقابت نزدیک تیم‌ها در لیگ برتر و تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند، خاطر نشان کرد: همه تیم‌ها در لیگ امسال خوب هستند و از حالا نمی‌توان مدعیان قهرمانی را جدا کرد. نکته مهم این است که در نیم‌فصل اول خوب امتیاز بگیریم، چون در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است. در لیگ امسال فاصله فنی تیم‌ها واقعاً به‌هم نزدیک است و این مسئله کار را سخت می‌کند.

هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان ضمن ابراز خرسندی از کار کردن با عبدالله ویسی اظهار داشت: ویسی به بازیکنان جوان سپاهان اعتمادبه‌نفس می‌دهد و این خیلی خوب است. او یک مربی حرفه‌ای است و با شاگردانش ارتباطی نزدیک و صمیمی دارد.

سرلک درمورد عملکرد خودش در چهار بازی گذشته گفت: من در هر چهار بازی به‌صورت کامل به میدان رفتم و خدا را شکر می‌کنم که شرایطی خوبی داشتم. وضعیت من نسبت به فصل گذشته بهتر است و امیدوارم در بازی‌های آینده نمایش بهتری داشته باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها