X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 شهریور 1395, 15:55
کد خبر: 20160
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

ماجرای مدافع برزیلی یادآور داستان حاج‌صفی

اصرار عجیب به آزاد کردن پادو

اصرار عجیب به آزاد کردن پادو اصرار عجیب به آزاد کردن پادو
این روزها اصرار رسانه‌ای عجیبی وجود دارد که لئوناردو پادوانی بازیکن آزادی جلوه داده شود که برای پیوستن به استقلال نیازی به جلب رضایت سپاهان ندارد.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، مصادف با روزهایی که مشکل پیچیده سپاهان و لئوناردو پادوانی لاینحل مانده و باشگاه اصفهانی اعلام کرده بود که باشگاه‌های خواهان این بازیکن درخواست رسمی خود را برای جذب او ارسال نمایند ناگهان برخی منابع خبری مدعی شدند که این مدافع برزیلی از طرف فیفا بازیکن آزاد اعلام شده است و به واسطه توافق با استقلال بدون نیاز به جلب رضایت سپاهان می‌تواند به تیم پرطرفدار پایتخت بپیوندد.
این در حالی بود که با وجود شکایت پادوانی به فیفا او هنوز بازیکن آزاد نبود و برخلاف برخی ادعاها نمی‌توانست بدون هماهنگی با سپاهان از طریق فدراسیون جهانی ITC بگیرد.
در ادامه داستان پادوانی با استقلال هر روز ادعای تازه‌ای مطرح می‌شود. یک روز از توافق کامل او با این تیم خبر می‌رسد و روز دیگر از حضور قریب‌الوعش در تمرینات آبی‌پوشان و همه اینها در حالی است که به نظر نمی‌رسد امکان فسخ یکطرفه قرارداد این بازیکن با سپاهان به همین راحتی ممکن باشد.

نزدیک دانستن پادوانی به استقلال تا حدودی یادآور ماجراهای احسان حاج‌صفی در نقل و انتقالات است. در روزهایی که این بازیکن ملی‌پوش هنوز تصمیم قطعی خود را برای بازگشت به فوتبال ایران نگرفته بود برخی از رسانه‌ها اصرار عجیبی داشتند که او با استقلال تمام کرده است آن در حالی که همان زمان هم مشخص بود که اولویت احسان در صورت بازگشت به لیگ برتر به غیر از سپاهان تیم دیگری نخواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها