X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 شهریور 1395, 18:27
کد خبر: 20172
خبرنگار: khani
نظرات: 2

منتظر رأی فیفا می‌شویم

باقریان: تکلیف هادی عقیلی عصر امروز مشخص می‌شود

باقریان: تکلیف هادی عقیلی عصر امروز مشخص می‌شود باقریان: تکلیف هادی عقیلی عصر امروز مشخص می‌شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان که امروز عصر برگزار می‌شود، تکلیف نهایی هادی عقیلی مشخص می‌شود.
به گزارش طوفان زرد ،اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تعیین تکلیف هادی عقیلی، اظهار داشت: در جلسه‌ هیئت مدیره باشگاه که امروز عصر تشکیل می‌شود، تکلیف هادی عقیلی مشخص می‌شود.
وی گفت: عقیلی برای عقد قرارداد جدید از باشگاه خواسته تکلیف قرارداد فصل گذشته‌اش مشخص شود که در جلسه امروز هیئت مدیره تکلیف قرارداد فصل گذشته وی مشخص می‌شود و به عقیلی ابلاغ می‌شود.
باقریان در خصوص تکلیف سعید قائدی‌فر افزود: تکلیف سعید قائدی‌فر حدود 2، سه ماه گذشته به وی ابلاغ شده و از او خواستیم که یا تیمش را به ما معرفی کند یا قراردادش با سپاهان را فسخ کند. تصمیم با خودش است و اگر بازیکنی نخواهد به تیم دیگری برود، ما نمی‌توانیم او را مجبور به این کار کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد مشخص شدن تکلیف لئوناردو پادوانی بیان کرد: لئوناردو پادوانی از طریق فیفا درخواست فسخ قراردادش با باشگاه سپاهان را کرده است. فیفا از باشگاه سپاهان مدارک وی را خواسته است و ما نیز مدارک را تا آخر همین هفته به فیفا ارسال می‌کنیم و منتظر رأی فیفا می‌شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها