X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 شهریور 1395, 10:23
کد خبر: 20184
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

در زمان آموزش قرار داریم نه تعطیلات

مربی برزیلی سپاهان: در تعطیلات می‌توان شرایط فردی و گروهی بازیکنان را ارتقا داد

مربی برزیلی سپاهان: در تعطیلات می‌توان شرایط فردی و گروهی بازیکنان را ارتقا داد مربی برزیلی سپاهان: در تعطیلات می‌توان شرایط فردی و گروهی بازیکنان را ارتقا داد
مربی بدنساز تیم فوتبال سپاهان گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا بهترین استراتژی ریکاوری را برروی بازیکنان با روش‌های علمی انجام دهیم.
به گزارش طوفان زرد،رافائل فوگاگیرو در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر به کار نبردن لفظ تعطیلی برای سپاهان در تعطیلات لیگ، اظهارکرد: در زمان آموزش قرار داریم نه تعطیلات و سعی می‌کنیم در این زمان نیازهای بازیکنان را به بهترین نحو برطرف کنیم. برای این وقفه، سرمربی و کادر فنی از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و مشکلی از این بابت نداریم.
وی افزود: وقتی برای تیم های فوتبال کار می‌کنید باید برای وقفه‌هایی مانند تعطیلات لیگ آماده باشید و هر زمان بتوانید با نیازهای هر بازیکن هماهنگ شوید و این مشکلی نیست که ما نتوانیم با آن کنار بیاییم.
مربی بدنساز سپاهان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا در ایران نمی‌توان بیش از یک بازی در هفته برگزار کرد؟ گفت: مطالعات علمی نشان داده که بین دو بازی، سه روز برای ریکاوری کافی است و ما نیز در سپاهان در حال برنامه ریزی هستیم که بهترین استراتژی ریکاوری را بر روی بازیکنان با روش‌های علمی انجام دهیم تا این مشکل به وجود نیاید.
رافائل در پاسخ به این سوال که فصل قبل تقریبا همه تیم‌ها از تعطیلات لیگ شاکی بودند، اما این فصل بعضی از آن‌ها خوشحال نیز هستند، سپاهان جز کدام یک از این تیم‌ها است، گفت: از دو جنبه می‌توان به این سوال نگاه کرد؛ یک طرف ریتم بازی‌هاست، اگر برای زمان آموزش، برنامه ریزی نداشته باشید و سعی کنید ریتم بازی‌ها را با چند بازی سبک حفظ کنید، این زمان برای بازیکنان بد خواهد بود، اما از طرف دیگر اگر هر تیمی مثل سپاهان، کادر فنی حرفه‌ای در اختیار داشته باشد، می‌تواند شرایط فردی و گروهی بازیکنان را در این زمان ارتقا دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها