X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 شهریور 1395, 13:24
کد خبر: 20188
خبرنگار: HSH
نظرات: 5

امسال به هیچ چیز دیگر جز قهرمانی فكر نمی‌كنیم

میرزایی: می‌خواهم پدیده لیگ شوم

میرزایی: می‌خواهم پدیده لیگ شوم میرزایی: می‌خواهم پدیده لیگ شوم
رضا میرزایی، مهاجم جوان تیم سپاهان اصفهان در هر سه بازی گذشته تداركاتی تیم سپاهان توانسته گل بزند تا از او به عنوان آقای گل بازی‌های تداركاتی سپاهان یاد شود؛ بازیكنی كه عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان اعتقاد دارد پدیده لیگ برتر در فصل جاری خواهد بود و در 4بازی گذشته لیگ برتر هم عملكرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت...
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از همشهری ورزشی، رضا میرزایی، مهاجم جوان تیم سپاهان اصفهان در هر سه بازی گذشته تداركاتی تیم سپاهان توانسته گل بزند تا از او به عنوان آقای گل بازی‌های تداركاتی سپاهان یاد شود؛ بازیكنی كه عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان اعتقاد دارد پدیده لیگ برتر در فصل جاری خواهد بود و در 4بازی گذشته لیگ برتر هم عملكرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

از گلزنی‌ات در هر سه بازی تداركاتی سپاهان شروع كنیم. نظرت در این ارتباط چیست؟
بازی‌های دوستانه خوبی بود. آقای ویسی هم به جوانان خیلی بها داد و خدا را شكر توانستیم جواب اعتماد او را به خوبی بدهیم. خوشبختانه توانستم در هر سه بازی گل بزنم. تمام تلاشم را می‌كنم تا این روند گلزنی را در مسابقات لیگ برتر ادامه دهم.

خودت چه هدفی را در مسابقات لیگ برتر دنبال می‌كنی؟
هدفم بازی كردن است و اینكه بتوانم خودم را نشان بدهم و تیم را به موفقیت برسانم. می‌خواهم پدیده لیگ شوم؛ می‌دانم كه این توانایی را دارم. حتی آقای ویسی هم در این زمینه با من صحبت كرد. ان‌شاءالله در پایان فصل به هدفم خواهم رسید.

آینده سپاهان را در لیگ برتر فصل جاری چطور می‌بینی؟
پیش‌بینی سخت است اما با آمدن آقای ویسی و به علت اینكه هدف سپاهان هرساله تلاش برای قهرمانی است، امسال هم به هیچ چیز دیگر جز قهرمانی فكر نمی‌كنیم. امیدوارم بتوانیم با تلاش بازیكنان و تدابیر كادرفنی به این مهم برسیم.

چهار بازی گذشته لیگ برای سپاهان چطور بود؟
دربازی با پدیده به علت اینكه اولین رقابت ما بود، شناخت چندانی نداشتیم و روی یك ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در بازی مقابل نفت آبادان هم یك برصفر باختیم كه خودم یك موقعیت صددرصد را از دست دادم ولی در دو بازی دیگر پیروز شدیم كه خیلی خوب بود.

گویا به تیم ملی دانشجویان هم دعوت شدی؟
بله. امیدوارم اینجا بازی‌های درخشانی انجام دهم و به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شوم چراكه كی‌روش هم به جوانان اعتقاد زیادی دارد و من امیدوارم این افتخار را داشته باشم .
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها