X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 شهریور 1395, 17:27
کد خبر: 20195
خبرنگار: HSH
نظرات: 1

فرآیند انتخابات باید دموکراتیک باشد

مجیری: فوتبال اصفهان فقط سپاهان و ذوب‌آهن نیست

مجیری: فوتبال اصفهان فقط سپاهان و ذوب‌آهن نیست مجیری: فوتبال اصفهان فقط سپاهان و ذوب‌آهن نیست
کاندیدای ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: فرآیند انتخابات تمام هیئت های ورزشی باید به صورت دموکراتیک و قانونی باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محمد مجیری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اینکه گفته می شود شخص سیاسی نباید در ورزش باشد گفت: ارتباطات سیاسی در ورزش بسیار مهم است ولی به شرط آنکه سیاست در اختیار ورزش باشد نه مانند عده ای که می خواهند ورزش را به خدمت سیاست در بیاورند که این خیانت به ورزش محسوب می شود.

مشکلات زیادی در فوتبال اصفهان وجود دارد
ما به 2 باشگاه سپاهان و ذوب آهن افتخار می کنیم اما در فوتبال اصفهان فقط به این 2 باشگاه پرداخته شده و از ظرفیت، توان و پتانسیلی که استان اصفهان دارد غافل شده ایم. در سال های دور که مسابقات فوتبال آموزشگاه ها در مجموعه ورزشی شهید نصر کنونی برگزار می شد به قدری جذابیت داشت که تا درون زمین چمن هم تماشاگران می نشستند ولی امروزه همه آن ها به فراموشی سپرده شده است. ما می توانیم در فوتبال مدارس یا محلات استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم و با پرورش آن ها به آنچه استحقاق اصفهان است برسیم.
وی افزود: از دیگر مشکلات اصفهان این است که هرچه از مرکز استان دورتر می شویم می بینیم که توزیع امکانات نیز ناعادلانه بوده است و این موضوع در شهرستان های اطراف کاملاً مشهود است. هرچه بیشتر به فوتبال پایه و به خصوص آموزشگاه ها توجه کنیم و بتوانیم به معنای واقعی استعدادیابی کنیم می توانیم بازیکنانی داشته باشیم که برای اصفهان در سطوح حرفه ای بازی کنند.

اصفهان پایتخت فوتسال ایران است
مجیری در خصوص شرایط فوتسال اصفهان نیز بیان داشت: زمانی اصفهان قطب فوتسال ایران بود و قهرمانی های فولاد ماهان و گیتی‌پسند چه در ایران و چه در آسیا دل مردم اصفهان را شاد می کرد اما در حال حاضر یک تیم از تهران قهرمان لیگ برتر فوتسال می شود و اصفهان به عنوان پایتخت فوتسال ایران فقط میزبان آنها برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا است. امیدوارم بتوانم با برنامه ریزی های انجام شده فوتسال اصفهان را نیز به روزهای اوج خود بازگردانم و شاهد قهرمانی تیم های فوتبال و فوتسال اصفهان در ایران باشیم که این امر منوط به این است که همه دیده شوند و همت و خرد جمعی را درپی داشته باشد.

هیئت‌های شهرستان‌ها باید درآمد مستمر داشته باشند
کاندیدای انتخابات هیئت فوتبال استان اظهار داشت: برنامه ای داریم تا هیئت های شهرستان ها نیز دیده شوند و بتوانند درآمدهای مستمری داشته باشند. آن ها مشکلات زیادی دارند و با دست خالی فعالیت می کنند که نشاندهنده عشق این افراد به فوتبال است. باید از ظرفیت صنعتی استان برای احیای فوتبال شهرستان ها استفاده کرد تا شاهد پیشرفت و دلگرمی آن ها باشیم.

فرآیند انتخابات باید دموکراتیک و قانونی باشد
وی در خصوص مجمع انتخاباتی و حواشی روز های اخیر تصریح کرد: فرآیند انتخابات در کلیه هیئت ها باید به صورت دموکراتیک و قانونی باشد، ثبت نام افراد نیز بر اساس قانون شود و حتی ارزیابی مدارک نیز قانونی باشد. در فضای مجازی بحث شده که محل سکونت یکی از کاندیداها در اصفهان نیست که این موضوع با بند ۱ ماده ۲۳ اساسنامه هیئت فوتبال منافات دارد ولی خیلی راحت آن فرد تأیید صلاحیت شده اما شخص دیگری را به دلیل اینکه در مرکز استان سکونت ندارد رد صلاحیت می کنند. برگزاری مجمع نیز باید در چهارچوب قانون باشد، البته مطمئنا مجمع به وسیله کفاشیان کاملاً قانونی و بدون حرف و حدیث برگزار می شود.

از رأی خود عکس بگیرید تا مشکل مالی باشگاه شما حل شود
وی ادامه داد: زمزمه هایی در فضای مجازی شنیده شده که جالب نیست و با اصول دموکراتیک همخوانی ندارد، مثلاً اینکه از رأی خود عکس بگیرید و بعد از مجمع عکس را به ما نشان دهید تا اگر به آن کاندیدای خاص رأی داده اید مشکل مالی باشگاه شما را حل کنیم. این موارد خیلی درست نیست و امیدوارکفاشیان و سلطان حسینی و سایر مسئولان با درایت خود مجمع فردا را به بهترین شکل برگزار نمایند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها