X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 شهریور 1395, 17:56
کد خبر: 20196
خبرنگار: hamed
نظرات: 7

به بهانه بلاتکلیفی مدافعان سپاهان

بودن یا نبودن؟ مسئله این است...

بودن یا نبودن؟ مسئله این است... بودن یا نبودن؟ مسئله این است...
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، درحالی که این روزها بسیاری از باشگاه ها در تعطیلات خود بواسطه دیدار های تیم ملی به سر می برند، باشگاه سپاهان همچنان در کش و قوس وجود یا عدم وجود بازیکنانی است که هنوز هم تکلیف شان به صورت قطعی با این باشگاه اصفهانی مشخص نشده است.
اگرچه با آمدن عبدالله ویسی و کادر فنی جدید و همینطور جذب بازیکنان جوان و با انگیزه وضعیت طلایی پوشان در میدان مسابقات به نسبت امیدوار کننده شده اما این اوضاع در میان هیئت مدیره همچنان مسیر مبهمی را در پیش گرفته است.
نکته ای که البته نمی توان از آن چشم پوشی کرد شاید عدم قطعیت سخن گفتن پیرامون این شرایط باشد، اینکه یک سمت مثلث بلاتکلیفی را سه مدافع سپاهان و سمتی دیگر را هیئت مدیره تشکیل می دهند لکن باید این را هم مد نظر داشت که آیا این تصمیمات مبهم و فرسایشی باشگاه سپاهان درباره طلایی پوشان دیروز، پیش تر از هرچیزی فکر درباره تبعات آن را به همراه داشته است یا خیر؟
نوع نگرش و رفتار با مسئله هادی عقیلی که به عنوان یک بازیکن محبوب و حتی فراتر از آن یک کاپیتانی که در روزهایی که محرم در بند مصدومیت بود تیم را در میدان های آسیایی رهبری می کرد، تا چه مقدار قابل پذیرش است که به این اندازه به طول انجامد؟ آیا جز این است که این اتفاق و فقدان یک جواب صریح مبنی بر ادامه همکاری یا قطع آن بازخورد های نه چندان شایسته ای را از سوی رسانه ها به همراه خواهد داشت؟ رسانه هایی که برخی از آن ها چشم انتظار کوچکترین فرصت برای آسیب رسانی به سپاهان هستند.
سوال دیگر این است که مگر وضعیت قائدی فر از دید مدیران باشگاه، دو سه ماهی نیست که حل شده و خاتمه یافته پس چرا باید، این باز شدن پرونده قائدی فر باشد که با یک سهل انگاری در نحوه برخورد با شرایط، همه ذهن باشگاه را نیز به نوعی درگیر خود کند... درگیری و بحث درباره موضوعی که بنظر و به گفته مسئولان سپاهان ماه ها پیش خاتمه یافته است؟
و اما آخرین خط این مسیر ابهام به پادوانی تعلق دارد، مدافعی که از بخت بد او و زرد پوشان، آنقدر در طول قراردادش برای سپاهان زحمت آفرین بود که به آن اندازه مورد استفاده قرار نگرفت. چند روز پیش و پس از پیشنهاد استقلال برای جذب وی یک سری ناهماهنگی ها که آخر هم متوجه نشدیم علت چه بوده و حق با کیست اجازه این انتقال را نداد و لئوناردویی که در بین دو راهی اصفهان و تهران به سر می برد به احتمال فراوان بزودی راهی سائوپائولو خواهد شد امیدوار باید بود که هر زمان از پادوانی درباره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پرسیدند روز های خوشی را برای سوال کننده توصیف کند.
به هر شکل زمان اتمام نقل و انتقالات در پیش است و چه هر دو طرف بخواهند و چه نخواهند باید این موضوعات را حل و اتمام دهند، اگرچه شاید این میان نوع رفتار دو طرف و همین طور کشاندن هر موضوعی به دقیقه 90 نقاط تاریکی باشد که باید به دیگر تیرگی ها در فوتبال کشورمان افزود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها