X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 شهریور 1395, 08:28
کد خبر: 20197
خبرنگار: khani
نظرات: 4

به زودی به تركیب اصلی سپاهان راه پیدا می‌کنم

پاپی : با ویسی می‌توانیم تشنه قهرمانی شویم

پاپی : با ویسی می‌توانیم تشنه قهرمانی شویم پاپی : با ویسی می‌توانیم تشنه قهرمانی شویم
هافبك سپاهان گفت: شرایط سپاهان با ویسی بسیار خوب است و به زودی با تلاشی كه انجام می‌دهم به تركیب اصلی راه پیدا خواهم كرد.
به گزارش طوفان زرد ،حسین پاپی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین وضعیت تمرینات سپاهان پیش از شروع دوباره رقابت‌های لیگ اظهار داشت: در مدتی كه لیگ تعطیل شده توانستیم تمرینات خوبی را به صورت منظم زیر نظر كادرفنی انجام دهیم و در این بین انجام چند بازی دوستانه حسابی به ما كمک كرد كه بتوانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را پوشش دهیم.

وی افزود:‌ با تلاشی كه من از تیم می‌بینم به نظرم به راحتی سپاهان می‌تواند ناكامی‌های فصل گذشته را جبران كند و به راحتی در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیریم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد اینكه آیا ویسی توانسته شرایط یک تیم قهرمان را در این تیم به وجود بیاورد و آیا زردپوشان اصفهان چنین انگیزه‌ای دارند، گفت: شک نكنید چون به نظرم ویسی تا اینجا به راحتی شرایطی را در سپاهان به وجود آورده كه مثل سال گذشته در استقلال خوزستان است. نحوه تمرینات و رفتار او با بازیكنان تیم به نحوی است كه تیم می‌تواند تشنه قهرمانی شود و با یكسری جوان و باتجربه معتقدم می‌توانیم به این مهم دست پیدا كنیم.

پاپی در مورد اینكه برخلاف فصل گذشته زیاد به او بازی نرسیده و آیا به تركیب اصلی راه پیدا خواهد كرد، اظهار داشت: شک نكنید در ادامه مسابقات لیگ با تلاشی كه انجام می‌دهم به دنبال این هستم كه به روزهای خوب گذشته برگردم و یكی از باكیفیت‌های سپاهان باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها