X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 شهریور 1395, 08:30
کد خبر: 20198
خبرنگار: khani
نظرات: 3

به این سپاهان خیلی امیدوار هستم

بهزادی‌كریمی:وضعیت مصدومیتم بسیار خوب است

بهزادی‌كریمی:وضعیت مصدومیتم بسیار خوب است بهزادی‌كریمی:وضعیت مصدومیتم بسیار خوب است
به گزارش طوفان زرد ،فرید بهزادی‌كریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: بعد از مصدومیتی كه در بازی با استقلال خوزستان و روی برخورد با ذهیوی برایم به وجود آمد با تمرینات خوب درمانی كه زیر نظر كادرپزشكی سپاهان انجام دادم شرایط خوبی دارم و كم‌كم كارم را با دیگر بازیكنان تیم شروع كرده‌ام.

وی افزود: مصدومیت بدی بود كه می‌توانست شرایط بدتری را برایم رقم بزند اما خدا به من رحم كرد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره اینكه آیا با این مصدومیت در شروع دوباره مسابقات لیگ می‌تواند روند خوب گذشته‌اش را ادامه دهد، گفت: این مصدومیت باعث شد كه یک مقدار از نظر بدنی از بازیكنان تیم عقب بمانم اما به زودی به شرایط خوب گذشته برمی‌گردم و امیدوارم در ادامه بازهم بتوانم همان بازیكن مفید و مثمرثمر برای سپاهان باشم.

كریمی درخصوص وضعیت سپاهان اظهار داشت: در این مدتی كه مصدوم بودم در جریان تمرینات سپاهان قرار داشتم و عملكرد این تیم را در چند بازی دوستانه كه برگزار كرد خوب دیدم.

وی ادامه داد: به هرحال تعطیل شدن لیگ یک مقدار در روند خوب ما وقفه ایجاد كرد و باید كار را از نوع شروع كنیم. با این حال هدف بازیكنان و كادرفنی این است كه روند خوب‌مان را ادامه دهیم. به این سپاهان خیلی امیدوارم و شک ندارم بازهم در لیگ می‌توانیم نتایج خوبی را گرفته و یكی از مدعیان شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها