X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 شهریور 1395, 11:45
کد خبر: 20280
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

با همکاری روزنامه همشهری اصفهان

فراخوان آموزش خبرنگاری و خبرنویسی

فراخوان آموزش خبرنگاری و خبرنویسی فراخوان آموزش خبرنگاری و خبرنویسی
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد روزنامه همشهری (سرپرستی اصفهان) قصد دارد طی یک فراخوان عمومی از علاقه مندان به شرکت در کارگاه خبرنگاری دعوت به عمل آورد.

کارگاه های مقدماتی و پیش نیاز طی دو جلسه و به منظور آشنایی با مفاهیم خبرنگاری، اصول خبرنویسی و همچنین استعدادیابی از میان شرکت کنندگان، توسط خانم مهسا پاکروان (دبیر تحریریه روزنامه همشهری اصفهان) و آقای امید سلیمی (دستیار سردبیر خبر آنلاین، سردبیر اقتصادی خبرگزاری موج و سردبیر هفته نامه اختصاصی تیتر یک) برگزار خواهد شد.
همچنین در کارگاه های آتی، آموزش هایی همچون گزارش نویسی، مقاله نویسی، یادداشت نویسی، عکاسی خبری و کارگاه های تخصصی در رشته های خبرنگاری ورزشی، خبرنگاری اجتماعی، خبرنگاری سلامت و خبرنگاری فرهنگ و هنر توسط اساتید مجرب خبرنگاری برای متقاضیان ارائه خواهد شد.

شما عزیزان می توانید تا تاریخ 22 شهریور ماه با ورود به سامانه sepahan.news/journalist مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنید.
هزینه شرکت در دوره مقدماتی 30000 تومان است و کد تخفیف 20 درصدی برای کاربران پایگاه خبری طوفان زرد در صفحه ثبت نام اعمال خواهد شد.

دوره مقدماتی طی دو جلسه، در شهریور ماه و به صورت کارگاهی برگزار خواهد شد.
در نهایت نفرات برگزیده به رسانه های فعال استانی (رسانه های مکتوب یا آنلاین) معرفی و به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
*لازم به ذکر است گذراندن کارگاه مقدماتی برای افرادی که علاقه مند به کار خبرنگاری هستند و تا کنون فعالیت خبرنگاری انجام نداده اند، اجباری است.
*برای حضور در کارگاه تکمیلی افراد به سابقه کاری خبرنگاری یا پایان دوره مقدماتی و یا مدرکی که ثابت کند پیش از این دوره های خبرنگاری را گذرانده اند، نیاز دارند.
*کلیه دروس کارگاه های تکمیلی به صورت تک درس ارائه می شود و حضور 8 ساعته در هر کارگاه برای اخذ مدرک اجباری است.
*مدرک پایان دوره با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قابل استفاده در سامانه جامع رسانه‌های کشور، به افرادی ارائه می شود که در آزمون نهایی هر کارگاه شرکت کرده باشند.

کد تخفیف پایگاه خبری طوفان زرد: tz9506
فراخوان آموزش خبرنگاری و خبرنویسی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها