X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 شهریور 1395, 13:30
کد خبر: 20310
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

نتایج نمرات کیکری سپاهانی ها در هفته چهارم

حسین پاپی ناجی سپاهان در روز بد طلایی پوشان!

حسین پاپی ناجی سپاهان در روز بد طلایی پوشان! حسین پاپی ناجی سپاهان در روز بد طلایی پوشان!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، تیم فوتبال سپاهان در دیدار پنجم مقابل پیکان در خانه متوقف شد تا به اولین تساوی خود دست پیدا کند.پس از اتمام این دیدار، سرویس کیکر طوفان زرد، بازیکنان سپاهان را در زیر ذره بین شما قرار داد تا با نمرات خود عملکرد طلایی پوشان در دیدار هفته پنجم را بررسی و بهترین ها را با امتیازات خود معرفی کنید.
در مجموع نمراتی که تا به این لحظه از شما عزیزان دریافت کردیم می توان وضعیت سپاهان در دیدار مقابل پیکان را اینگونه برشمرد که عملکرد نه چندان خوب زردپوشان سبب از دست دادن دو امتیاز مهم در خانه شد.
نمره ضعیف لی در این دیدار نشان از عدم آمادگی در دیدار هفته پنجم دارد. او که روی گل دریافتی طلایی پوشان بی تقصیر نبود شاید در از دست رفتن این دو امتیاز نیز به نوعی دخیل باشد. در این میان نمرات خوب خلیل زاده و کولیبالی نشان از استحکام قلب خط دفاعی سپاهان دارد بطوریکه سپاهانی ها با دریافت 4 گل در 5 مسابقه از میانگین کمتر از یک گل خورده در هر دیدار آمار خوبی را به نمایش گذاشته اند.
اما وضعیت خط میانی زردپوشان با حضور این همه بازیکن باتجربه هنوز هم آن هماهنگی مورد انتظار را نشان نمی دهد. برادران نویدکیا ، حاج صفی ، محمدی و... باید در ادامه بتوانند این هماهنگی لازم را در خود ایجاد کنند و با تغذیه خوب خط حمله بیش از پیش یاری رسانند.
خط حمله سپاهان نیز در این دیدار در راس پدرو هنریکه را در خود می دید و بسیار ضعیف عمل کرد به طوریکه حتی تک گل تساوی بخش تیم طلایی پوش اصفهان نیز از سمت هافبک به ثمر رسید.
بی شک در این دیدار حسین پاپی با زدن تک گل تیم سپاهان به عنوان بهترین بازیکن از دید شما عزیزان انتخاب شد گلی که سپاهان را از سومین شکست خود و البته این بار در خانه نجات داد.
آنچه که واضح است عبدالله ویسی در ادامه لیگ می تواند با وجود این همه بازیکن جوان و باتجربه با هماهنگی بیشتر روز های خوبی را برای هواداران سپاهان رقم بزند. باید منتظر دیدار های بعدی طلایی پوشان باشیم.
لی الیویرا : 4.39
موسی کولیبالی : 2.42
شجاع خلیل زاده : 2.69
آرمین سهرابیان : 3.37
علی هلیچی : 4.36
میلاد سرلک : 3.44
جلال الدین علی محمدی : 4.08
رسول نویدکیا : 2.92
احسان حاج صفی : 3.78
حسین فاضلی : 3.83
مهرداد محمدی : 3.86
محرم نویدکیا : 3.06
حسین پاپی : 2.36
پدرو هنریکه : 4.26
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها