X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 شهریور 1395, 10:32
کد خبر: 20374
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

حضور نکونام در تهران

مربی تیم ملی بازی سپاهان را ندید

مربی تیم ملی بازی سپاهان را ندید مربی تیم ملی بازی سپاهان را ندید
مربی جدید تیم ملی به جای سفر به تبریز و تماشای از نزدیک بازی ماشین‌سازی و سپاهان در ورزشگاه شهید دستگردی حاضر شد و دیدار دیگر نماینده تبریز را برابر رقیب تهرانی دید.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، طبق برنامه‌ای که در آستانه رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر از طرف فدراسیون فوتبال اعلام شد قرار بود جواد نکونام به تبریز برود و دیدار ماشین‌سازی و سپاهان را از نزدیک تماشا کند.
با این وجود، در روز مسابقه نه تنها نکونام در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی رؤیت نشد که کاشف به عمل آمد او برای تماشای دیدار سایپا و گسترش فولاد به ورزشگاه شهید دستگردی تهران رفته است. طبق برنامه قبلی قرار بود 2 مربی دیگر تیم ملی یعنی میکاییل و سباستیائو این بازی را زیر نظر بگیرند و اوسیانو هم از طریق تلویزیون آن را تماشا کند.
حالا معلوم نیست که دستیار جنجالی کارلوس کی‌روش چرا به تبریز نرفته است؟ آیا میل به تماشای شهرآورد پایتخت که البته 24 ساعت تمام با مسابقه سپاهان و ماشین‌سازی فاصله زمانی داشت علت نرفتن کاپیتان پیشین تیم ملی به تبریز بوده یا ابهام درباره ورزشگاه محل بازی 2 تیم اصفهانی و تبریزی تا کمتر از یک روز قبل از آن موجب این غیبت شده است؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها