X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 شهریور 1395, 11:34
کد خبر: 20391
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 2

نتایج نمرات کیکری سپاهانی ها در هفته ششم

رضایت ویسی از رضای سپاهان!

رضایت ویسی از رضای سپاهان! رضایت ویسی از رضای سپاهان!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، تیم فوتبال سپاهان در دیدار ششم مقابل ماشین سازی به یک برد شیرین در تبریز دست یافت تا فاصله خود را با صدر جدول به دو امتیاز برساند. پس از اتمام این دیدار، سرویس کیکر طوفان زرد، بازیکنان سپاهان را در زیر ذره بین شما قرار داد تا با نمرات خود عملکرد طلایی پوشان در دیدار هفته ششم را بررسی و بهترین ها را با امتیازات خود معرفی کنید.
در مجموع نمراتی که تا به این لحظه از شما عزیزان دریافت کردیم می توان وضعیت سپاهان در دیدار مقابل ماشین سازی را اینگونه برشمرد که عملکرد فنی و با دقت سپاهانی ها سبب شد تا عبدالله ویسی سه امتیاز خوب خارج از خانه را کسب کند و به نوعی در جمع بالانشینان باقی بماند.
در میان بازیکنان اولیویرا دروازه بان سپاهان نتوانست بازهم نمره قابل قبولی را دریافت کند در حالی که در این دیدار او موفق به کلین شیت شد و دروازه خود را بسته نگه داشت. باید دید در دیدار حساس هفته آینده مقابل پرسپولیس او از این میدان دشوار سربلند بیرون خواهد آمد؟
در این دیدار که خط دفاعی سپاهان، خلیل زاده را بدلیل مصدومیت در اختیار نداشت باز هم فوق العاده نشان داد. موسی کولیبالی با عملکرد بسیار عالی خود ضمن پوشش کامل مرکز کمربند دفاعی در غیاب زوج خط دفاعی خود، در کسب این پیروزی نقش موثری از خود نشان داد. البته در این میان نیز نباید از بازی خوب سهرابیان و هلیچی نیز در خط دفاع سپاهانی ها چشم پوشی کرد.
در میانه میدان طلایی پوشان اگرچه هماهنگی بیشتری را نسبت به دیدارهای گذشته شاهد بودیم، اما همچنان نمرات کسب شده حاکی از انتظار بیشتر هواداران از بازیکنان سرشناس خط هافبک تیم خود است. وجود هماهنگی هرچه بیشتر میان احسان حاج صفی، برادران نویدکیا، محمدی و... می تواند روز های بهتری را برای تیم ویسی رقم بزند. در خط حمله زردپوشان، حضور رضا میرزایی و حامد بحیرایی آن هم از ابتدا شاید دو جنبه مختلف را به نمایش گذاشت یکی اعتماد به جوانان توسط مربی خوش فکر سپاهان و دیگری نیز بیان نوعی اعتراض به عملکرد ضعیف پدرو هنریکه در دیدارهای گذشته بود، اعتراضی که به فنی ترین شکل ممکن توسط سرمربی طلایی پوشان بیان شد. رضا میرزایی با زدن تک گل برتری خارج از خانه سپاهان، به عنوان بهترین بازیکن هفته زردپوشان انتخاب شد و اعتماد مربی خود را به بهترین شکل پاسخ داد
سپاهانی ها در دیدار آینده بازی حساسی را در خانه مقابل پرسپولیس خواهند داشت. پرسپولیسی که به نظر از آن تیم دست و پا بسته و همیشه بازنده فاصله گرفته و در جمع مدعیان حضور دارد.
عبدالله ویسی و شاگردانش پس از شش هفته همراهی و هماهنگی ، آزمون سختی را در آخرین روز تابستان در فولادشهر خواهند داشت. موفقیت سپاهان در این آزمون می تواند زنگ خطر زردپوشان برای حریفان خود را به صدا درآورد.

نمرات کیکر بازیکنان سپاهان در هفته ششم:
لی الیویرا: 3.45
موسی کولیبالی:1.83
احسان حاج صفی : 3.03
آرمین سهرابیان: 2.26
علی هلیچی: 2.78
میلاد سرلک: 2.65
حامد بحیرایی: 2.33
رسول نویدکیا: 2.26
طالب ریکانی: 3.22
فرید کریمی: 3.03
مهرداد محمدی: 3.16
جلال علی محمدی: 3.35
حسین پاپی: 3.16
رضا میرزایی: 1.55
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها