X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 شهریور 1395, 09:41
کد خبر: 20437
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته هفتم لیگ برتر، جام خلیج فارس

اختتامیه تابستانی در اصفهان و تهران

اختتامیه تابستانی در اصفهان و تهران اختتامیه تابستانی در اصفهان و تهران
نمایندگان فوتبال اصفهان در تقابل با سرخابی‌های پُرطرفدار پایتخت مهم‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر را رقم خواهند زد.
به گزارش طوفان ز رد و به نقل از ایمنا، در 2 روز پایانی تابستان 95 هفتمین هفته از لیگ شانزدهم پیگیری خواهد شد. از آنجا که چرخ مسابقات لیگ برتر بعد از بسته شدن پرونده رقابت‌های هفته هفتم از حرکت می‌ایستد و تا بیش از 20 روز بعد از آن شروع به گردش دوباره نمی‌کند دیدارهای این هفته را می‌توان نوعی اختتامیه تابستانی برای مقطع آغازین لیگ به حساب آورد.
اما در واپسین روزهای تابستان امسال برگزاری دیدارهای مهمی در دستور کار قرار داد که بدون هیچ تردیدی مهم‌ترین آنها بین نمایندگان فوتبال اصفهان و تیم‌های پُرطرفدار پایتخت خواهد بود. در این میان، بازی سپاهان و پرسپولیس بااهمیت‌ترین دیدار هفته است. هواداران اصفهانی امیدوار بودند تا تیم محبوب آنها در استادیوم نقش جهان پذیرای رقیب دیرینه باشد اما وعده‌های اولیه درباره زمان بهره‌برداری از این ورزشگاه تحقق پیدا نکرد تا مسابقه حساسی که به داربی ایران شهرت پیدا کرده است طبق روال سال‌های گذشته در استادیوم فولادشهر برگزار شود.
دیدار سپاهان و پرسپولیس در هر شرایطی و صرفنظر از جایگاه هر یک از آنها حساس است اما آنچه که به مسابقه پیش رو جذابیت مضاعفی بخشیده است به رتبه 2 تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر مربوط می‌شود. در حال حاضر پرسپولیس و سپاهان پشت سر تراکتورسازی رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند و این یعنی که برتری تیم اصفهانی برابر میهمان تهرانی تحت شرایطی ممکن است حتی به صدرنشینی طلایی‌پوشان اصفهانی منجر شود.
دیگر بازی مهم هفته هفتم که کمتر از یک روز قبل از داربی ایران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود دیدار استقلال و ذوب‌آهن است. این 2 تیم برخلاف پرسپولیس و سپاهان لیگ را خوب شروع نکرده‌اند هرچند که 6 هفته زمان زیادی برای قضاوت درباره عملکرد کلی تیم‌ها نیست به خصوص که معمولاً یک پیروزی یا شکست کافی است تا جایگاه آنها در جدول دستخوش تغییرات اساسی شود. از همین روست که باخت در این هفته برای ذوب‌آهنِ میانه‌جدولی ممکن است حتی به قیمت سقوط به رده‌های پایین‌تر تمام شود و برای استقلالِ ته‌جدولی شرایطی کاملاً معکوس را رقم بزند.
برنامه کامل رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:
سه‌شنبه، سی‌ام شهریور 95
تراکتورسازی تبریز- سیاه‌جامگان مشهد، ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی، ساعت 16 و 45 دقیقه
صبا قم- سایپا تهران، ورزشگاه یادگام امام (ره) قم، ساعت 18 و 30 دقیقه
استقلال خوزستان- پیکان تهران، ورزشگاه غدیر اهواز، ساعت 18 و 40 دقیقه
استقلال تهران- ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه آزادی، ساعت 19 و 30 دقیقه
چهارشنبه، سی و یکم شهریور 95
گسترش فولاد تبریز- فولاد خوزستان، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، ساعت 16 و 45 دقیقه
پدیده خراسان- صنعت نفت آبادان، ورزشگاه ثامن مشهد، ساعت 17
نفت تهران- ماشین‌سازی تبریز، ورزشگاه تختی تهران، ساعت 17 و 30 دقیقه
سپاهان اصفهان- پرسپولیس تهران، ورزشگاه فولادشهر، ساعت 17 و 30 دقیقه
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها