X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مهر 1395, 08:29
کد خبر: 20511
خبرنگار: khani
نظرات: 0

حمایت هواداران در فولادشهر فوق العاده بود

امیری: توانستیم طلسم نبردن را بشکنیم

امیری: توانستیم طلسم نبردن را بشکنیم امیری: توانستیم طلسم نبردن را بشکنیم
هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت:حمایت هواداران در فولادشهر فوق العاده بود.
به گزارش طوفان زرد ،وحید امیری در گفت و گو با کاپ،درباره دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت:بازی خوبی بود و به قول برانکو یک مسابقه اروپایی برگزار شد. سپاهان هم تیم بسیار خوبی بود که مربی کار بلدی دارد و از بازیکنان خوبی بهره می برد.
وی ادامه داد:وقتی سپاهان گل مساوی را زد،باز هم به روی دروازه ما حمله می کرد.با این وجود پرسپولیس هم فرصت های گلزنی زیادی داشت و خود من هم در نیمه اول موقعیت بسیار خوبی داشتم که توپ را با پای راست زدم اما تبدیل به گل نشد.خدارا شکر با سه گل پیروز شدیم این زحمات تمام کادر فنی و بازیکنان بود که به بار نشست.در بازی قبل مقابل استقلال نتوانستیم موقعیتمان را گل کنیم ولی این بازی سه گل زدیم. طارمی هم توانست گل بزند و همه از این بابت خوشحالیم.
هافبک پرسپولیس افزود:حمایت هواداران در فولادشهر فوق العاده بود. واقعا جو ورزشگاه اصفهان را نمی توانم تشریح کنم چون هواداران ما بی نظیر بودند.پیروزی برابر سپاهان برای ما مهم بود چون توانستیم طلسم نبردن را بشکنیم.
امیری خاطرنشان کرد:بازیکنان پرسپولیس انگیزه و انرژی زیادی دارند که چه در جام حذفی وچه لیگ به نتایج خوبی برسند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا این فصل قهرمان شویم وجواب محبت هوادارن را بدهیم.هر چند کار سختی است و تیمهای رقیب ما بسیار با انگیزه وخوب هستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها