X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 مهر 1395, 10:11
کد خبر: 20523
خبرنگار: khani
نظرات: 5

حاج‌صفی مانع رکوردشکنی بیرانوند

ملی‌پوش قدیمی علیه ملی‌پوش تازه‌وارد

ملی‌پوش قدیمی علیه ملی‌پوش تازه‌وارد ملی‌پوش قدیمی علیه ملی‌پوش تازه‌وارد
هافبک ملی‌پوش سپاهان پس از نزدیک به 600 دقیقه دروازه سنگربان اول تیم ملی را فرو ریخت.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، علیرضا بیرانوند و احسان حاج‌صفی 2 ملی‌پوش فوتبال ایران هستند که اکنون در تیم ملی شرایط نسبتاً متضادی را تجربه می‌کنند به این صورت که اولی به تازگی به ترکیب اصلی رسیده و دومی فعلاً از دایره مردان اصلی کارلوس کی‌روش خارج شده است.
در جریان تقابل رو در روی این 2 بازیکن در قالب دیدار باشگاهی آنها اما ملی‌پوش باتجربه رکورد گل نخوردن دروازه‌بان به نسبت تازه‌وارد تیم ملی را خدشه‌دار کرد. پیش از گل حاج‌صفی به پرسپولیس آخرین بار دروازه این تیم در شصت و هفتمین دقیقه از دیدار با فولاد از هفته دوم لیگ برتر توسط عبدالله ناصری باز شده بود. پس از آن بیرانوند در چهار مسابقه پیاپی در لیگ برتر برابر تیم‌های گسترش فولاد، صبا، تراکتورسازی و استقلال گل نخورد. با این اوصاف، پیش از آنکه حاج‌صفی در بیست و دومین دقیقه مسابقه به دیدنی‌ترین شکل ممکن دروازه بیرانوند را باز کند، او برای 405 دقیقه دروازه خود را در لیگ برتر بسته نگه داشته بود.
از آنجا که در این فاصله بیرانوند در 2 مسابقه متوالی تیم ملی برابر تیم‌های قطر و چین از مرحله انتخابی جام جهانی هم گلی دریافت نکرد جمع دقایق بسته ماندن دروازه این سنگربان در دیدارهای رسمی به 585 دقیقه رسیده بود اما حاج‌صفی اجازه نداد تا زمان گل نخوردن بیرانوند فراتر از این برود و به 600 دقیقه یا بیشتر برسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها