X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 مهر 1395, 10:43
کد خبر: 20524
خبرنگار: khani
نظرات: 37

اخوان:

آنهایی که گفتند خلیل زاده کم کاری کرده، قصد و غرضی دارند

آنهایی که گفتند خلیل زاده کم کاری کرده، قصد و غرضی دارند آنهایی که گفتند خلیل زاده کم کاری کرده، قصد و غرضی دارند
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر آن توپ روی صحنه تک به تک و در حالی که نتیجه 2 بر یک بود، گل می شد، از این حرفها هم به وجود نمی آمد.
به گزارش طوفان زرد ، مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شکست خانگی سپاهان مقابل پرسپولیس بعد از 13 سال اظهار داشت: از نحوه بازی بازیکنان در این مسابقه راضی بودیم چون توانستیم یکی از بهترین بازیهای خود را در این فصل به نمایش بگذاریم اما از نتیجه راضی نبودیم چون هر تیمی دوست دارد در مقابل تماشاگران خودی پیروز شود.
وی افزود: به هر حال 95 درصد تیم تغییر کرده و طبیعی است که تیم دچار نوسان باشد. البته نمی خواهیم باختمان را توجیه کنیم و از این شکست هم ناراحت هستیم. در هر صورت من خودم یک فوتبالی هستم و می دانم که خوب بازی کردیم. فقط روی یکی، 2 اشتباه گل ها را پذیرفتیم. ویسی هم بعد از بازی با وجود شکست به کسی خرده نگرفت به خاطر اینکه کل تیم باخته است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در واکنش به شائبه کم کاری شجاع خلیل زاده که از بعد از بازی در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، تصریح کرد: اصلا از این حرفها نیست. شجاع خلیل زاده یکی از بهترین مدافعان ایران است و به نظرم در این بازی هم یکی از بهترین های ما بود. حالا اینکه بر اثر فشار مسابقه در یک صحنه اشتباه می کند، آیا دلیلی بر کم کاری اوست؟
اخوان در ادامه بیان داشت: کسانی که از این چیزها حرف می زنند، هدفشان به جز غرض ورزی چیز دیگری نیست. من به عنوان یک شاهینی و یک سپاهانی شجاع خلیل زاده را یکی از بهترین های ایران می دانم. تماشاگر ناراحت است و حرفی می زند اما نباید ارزش های یک بازیکن را زیر سوال برد.
وی در خصوص درگیری پایان بازی باقریان و هواداران سپاهان گفت: من در آن زمان در حال جمع کردن تیم بودم و متوجه چیزی نشدم. هنوز اتفاقی نیفتاده که کسی ناراحت باشد چون ما پنجم جدول هستیم و می توانیم بار دیگر به بالای جدول نزدیک شویم. البته من با تماشاگران که صحبت می کردم از نحوه بازی تیم راضی بودند. اگر آن توپ روی صحنه تک به تک و در حالی که نتیجه 2 بر یک بود، گل می شد، از این حرفها هم به وجود نمی آمد.
سرپرست سپاهان در پایان درباره برنامه سپاهان در تعطیلات لیگ افزود: دیروز و امروز تمرینات ما تعطیل بود و از فردا بار دیگر آغاز می کنیم. در جام حذفی بازی داریم و خودمان را برای آن مسابقه آماده می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها