X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 مهر 1395, 09:45
کد خبر: 20525
خبرنگار: khani
نظرات: 1

شباهت‌های داربی امسال و پارسال

گلزنان مشترک و اختلاف یکسان

گلزنان مشترک و اختلاف یکسان گلزنان مشترک و اختلاف یکسان
داربی سپاهان و پرسپولیس به مسابقه فصل پیش 2 تیم در ورزشگاه فولادشهر شباهت‌هایی داشت هرچند که سرنوشت کاملاً متفاوتی پیدا کرد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، اگرچه 2 رقیب اصفهانی و تهرانی و به خصوص میزبان اصفهانی با چهره‌ای بسیار متفاوت در دیدار موسوم به ال کلاسیکوی ایران حاضر شدند و جدال آنها هم در نهایت سرنوشتی کاملاً متفاوت با بازی پارسال پیدا کرد اما رویارویی سپاهان و پرسپولیس با دیدار سال گذشته آنها در ورزشگاه فولادشهر شباهت‌های جالبی داشت که شاید مهم‌ترین آن گلزنان مشترک بود.
احسان حاج‌صفی، امید عالیشاه و مهدی طارمی که چهارشنبه شب گذشته برای تیم‌های خود گل زدند در دیدار فصل پیش 2 تیم نیز موفق به گلزنی شده بودند با این تفاوت که طارمی نسبت به پارسال تعداد گل‌هایش را دوبرابر کرد.
همچنین مثل پارسال تیم برنده با اختلاف 2 گل برابر حریف به پیروزی رسید هرچند که این بار جای برنده و بازنده با یکدیگر عوض شد و این میزبان اصفهانی بود که زمین مسابقه را دست خالی ترک کرد.
هر 2 دیدار هم در تابستان برگزار شد. اولی در نیمه دوم مرداد و دومی در آخرین روز تابستان. از هر 2 مسابقه هم هواداران استقبال خوبی به عمل آوردند و با پُر کردن ورزشگاه فولادشهر شور و حال ویژه‌ای به بازی بخشیدند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها