X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 مهر 1395, 14:55
کد خبر: 20528
خبرنگار: khani
نظرات: 14

چیز بدی از هواداران نشنیدم

هلیچی: این وصله ها به شجاع نمی چسبد

هلیچی: این وصله ها به شجاع نمی چسبد هلیچی: این وصله ها به شجاع نمی چسبد
مدافع سپاهان گفت: من چیز بدی از هواداران نشنیدم اما از نظر من آنها حق دارند اعتراض کنند.
به گزارش طوفان زرد ؛علی هلیچی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با باخت سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم این مسابقه از نظر کیفیت یکی از بازیهای جذاب چند فصل اخیر فوتبال ایران بود. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم متاسفانه روی چند اشتباهی که خودمان انجام دادیم، دروازه ما باز شد و شکست خوردیم.
وی درباره اعتراض هواداران بعد از این شکست عنوان کرد: هواداران سپاهان هر چیزی که بگویند حق دارند. سپاهان 13 سال بود که در اصفهان مقابل پرسپولیس شکست نخورده بود. من چیز بدی از هواداران نشنیدم اما از نظر من آنها حق دارند اعتراض کنند. به آنها قول می دهم که در بازیهای بعدی جبران کنیم.
مدافع سپاهان همچنین در واکنش به انتقادات صورت گرفته از شجاع خلیل زاده تصریح کرد: از نظر من شجاع بهترین مدافع ایران است و از بازی کنار او خوشحالم. همه ما در روز بازی با پرسپولیس اشتباه کردیم و شجاع هم در این اشتباهات سهیم بود. او در بازیهای قبلی خیلی خوب نشان داده بود و با وجود مصدومیت سعی کرد به این بازی برسد. نمی دانم چرا این صحبت ها پشت او می شود اما خلیل زاده یکی از بهترین های ایران است. این وصله ها به او نمی چسبد چون با تمام توانش بازی کرد.
هلیچی درباره حضورش به عنوان یار ثابت در ترکیب سپاهان گفت: خدا را شکر توانستم خودم را جا بیاندازم. ویسی هم به من اعتماد کرده و امیدوارم جواب اعتمادش را بدهم. ما تیم خوب و جوانی داریم که می توانیم خیلی خوب جا بیفتیم و به صدر برسیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها