X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 مهر 1395, 14:58
کد خبر: 20529
خبرنگار: khani
نظرات: 37

واکنش تند خلیل‌زاده به کم‌کاری مقابل پرسپولیس

دوشب است از شدت ناراحتی نخوابیدم

دوشب است از شدت ناراحتی نخوابیدم دوشب است از شدت ناراحتی نخوابیدم
مدافع تیم سپاهان می‌گوید سرسفره پدر و مادرش بزرگ شده و تمام افرادی که شایعه کم‌کاری‌اش را مطرح کردند، به خدا واگذار می‌کند. او ادعا می‌کند از شدت ناراحتی دوشب است نخوابیده و به حرف‌های یکسری افراد توجهی ندارد.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان که با شکست تیم طلایی‌پوش اصفهانی همراه بود، برخی افراد در فضای مجازی و البته برخی رسانه‌‌ها شایعاتی را درباره کم‌کاری شجاع‌خلیل‌زاده مطرح کردند. شایعاتی که درستی‌اش توسط هیچ‌کس تایید نمی‌شود.
خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره مسائل پیش آمده پیرامون خودش در یکی، دو روز گذشته صحبت‌های تندی را انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

یکسری کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند
من واقعا برای برخی افراد متاسفم؛ یکسری آدم بیکار نشسته‌اند تا حاشیه درست کنند و خودشان را به نفهمیدن زده‌اند و می‌خواهند ثابت کنند نمی‌دانند فوتبال برد و باخت دارد. من در هر تیمی حضور داشتم، از جان و دل مایه گذاشتم اما برخی افراد کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و از سکوت من سوءاستفاده می‌کنند.

به خط شخصی‌ام پیامک می‌زنند و فحش می‌دهند

یکسری بچه بعد از بازی با پرسپولیس در فضای مجازی به من فحاشی کردند و نمی‌دانم هدفشان چیست. فضای مجازی به کنار به خط شخصی من پیامک می‌زنند و فحاشی می‌کنند. متاسفانه برخی سایت‌ها نیز به این موضوع دامن زدند و خودشان را نشان دادند. من سر سفره پدر و مادرم بزرگ شدم و مثل بعضی نیستم.

خدا جای حق نشسته است
سال قبل در تراکتورسازی بدون اینکه پولی دریافت کنم،‌به عنوان سرباز بهترین بازی‌هایم را انجام دادم. من در هر تیمی حضور داشتم، ‌از جان و دل مایه گذاشتم و در سپاهان هم توانایی‌هایم را ثابت کردم. حالا چرا می‌گویند کم‌کاری کردم را نمی‌دانم. خدا جای حق نشسته و جوابشان را می‌دهد.

اگر نمی‌خواستم، در سپاهان نمی‌ماندم
من در ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما دوست داشتم در سپاهان بمانم. اگر نمی‌خواستم، در این تیم نمی‌ماندم و به پرسپولیس یا تیم‌های دیگر می‌رفتم. حالا چه شده که برخی اینطور حرف می‌زنند؟ من عاشق سپاهان و طرفدارانش هستم و هیچ‌کس نمی‌تواند رابطه من با این همراهان را خراب کند.

رها کردم تا دروازه‌بان بگیرد
در صحنه گل پرسپولیس آنقدر سر و صدا زیاد بود که تصور کردم دروازه‌بان می‌گوید من هستم. من رها کردم تا گلر بگیرد اما این طور نشد. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و شک نکنید من هم از شکست سپاهان ناراحت هستم اما برخی بی‌انصاف‌ها صحبت‌هایی می‌کنند که آدم خنده‌اش می‌گیرد.

دوشب است نخوابیدم

باور کنید از شدت ناراحتی، من دوشب است نخوابیدم. آنوقت یکسری بچه در فضای مجازی جمع می‌شوند و فحاشی می‌کنند؟ مردانگی و انصاف این است؟ واقعا متاسفم. فقط بدانید شجاع خلیل‌زاده در هر تیمی حضور داشته، کم کاری نکرده و وجدانم از این نظر راحت است. الان هم سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را انجام دهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها