X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 مهر 1395, 09:57
کد خبر: 20532
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

«ترین» و همه اتفاقات هفته هفتم مسابقات لیگ برتر

شاگرد اولی ها !

شاگرد اولی ها ! شاگرد اولی ها !
سعید واعظ - روزنامه نسل فردا - ایستگاه هفتم مسابقات لیگ برتر در شرایطی به کار خود پایان داد که فوتبال باشگاهی در ایران،شاهد مسابقات پرگل و جذاب بود ، اما مهم ترین نکته در این هفته، تعطیلی مجدد مسابقات لیگ برتر از سوی بازی های تیم ملی ایران است که به نوعی داد و فغان مربیان تیم های لیگ برتری را در آورده است؛ با این وجود بررسی ترین ها و اتفاقات هفته هفتم برای خوانندگان عزیز، خالی از لطف نیست.

پر گل و جذاب

بازی های هفته هفتم لیگ برتر خلاف هفته های گذشته، جذاب و پرگل طی شد؛ به ثمر رسیدن 25 گل در این هفته، حکایت از آن داشت که در هر بازی به طور نسبی، شاهد روییدن 1/3 گل از روی خط دروازه ها بودیم . پرگل ترین مسابقات را تیم های پدیده و صنعت نفت آبادان (3-3) رقم زدند،از مسابقات پر گل این هفته می توان به دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران اشاره کرد که پیکانی ها با نتیجه سه بر دو، قهرمان فصل قبل را در اهواز شکست دادند. تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز در فولاد شهر با نتیجه سه بر یک برابر تیم سپاهان به برتری رسید. صدرنشین مسابقات (تراکتور ) هم در تبریز، تیم پدیده را با سه گل بدرقه کرد .

سپاهان،پرسپولیس، مسابقه بزرگ
همیشه مصاف تیم های سپاهان و پرسپولیس را به نام « الکلاسیکوی» فوتبال ایران نام می برند؛ چون جدال این دو تیم، سوای هر رتبه ای که در جدول رده بندی دارند، همراه با حاشیه ها و اتفاقات گوناگون است که علاقه مندان را به طور خودجوش مجاب می‌کند که پیگیر این مسابقه جذاب شوند.بازی بزرگ هفته میان این دو تیم را شاگردان برانکو ایوانکوویچ ،طی یک دوئل جانانه بعد از 13 سال نبردن در فولادشهر، با برد پشت سرگذاشتند .تعجب نکنید؛ شاگرد اولی ها را از این حیث برگزیدیم که تیم هایی چون استقلال تهران، صبای قم و پیکان تهران در این هفته به اولین برد خود در لیگ برتر دست یافتند و عنوان شاگرد اولی ها برازنده این تیم هاست. استقلال منصوریان، با آن همه کبکبه و آوازه با دو گل تیم ذوب‌آهن را مغلوب کرد؛ صبای قم، تیم ارزان لیگ برتر، شاگردان حسین فرکی را در قم شکست دادند و پیکانی ها با آقا معلم (مجید جلالی) و فرشته نجاتی چون (امیر حسین صادقی) در دقایق تلف شده در اهواز رستگار شدند .

برانکو و جلالی، مربیان هفته
این به دور از انصاف است که نامی از مجید جلالی،سرمربی تیم پیکان که در اهواز تیم قهرمان فصل گذشته را مغلوب کرد، نبریم؛ لیکن برانکو سرمربی کروات تبار سرخپوشان پایتخت، با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها برای دومین سال متوالی، فوتبال تیم پرسپولیس را متحول و با طراوت کرد . ایوانکوویچ ،شایسته و برازنده عنوان بهترین مربی هفته است؛ زیرا تیمش فوتبال جذاب و هجومی را به نمایش می گذارد .

گل هفته،شوت احسان حاج‌صفی
هر چند تیم فوتبال سپاهان در برابر تیم پرسپولیس، قافیه را واگذار کرد، اما تنها گل طلایی پوشان که با شوت سهمگین پای چپ احسان حاج صفی ،وارد دروازه بیرانوند شد، به عنوان زیباترین گل هفته لقب گرفت. حاج صفی ، با زدن این گل زیبا می تواند به روزهای اوجش در فوتبال ایران برگردد .

صنعت نفت آبادان، بدشانس‌ترین تیم
عنوان بدشانس ترین تیم را از این حیث می‌توان به تیم صنعت نفت آبادان نسبت داد که شاگردان نادر دست نشان در مشهد در مصاف با تیم پدیده تا دقایق انتهایی بازی با نتیجه سه بر صفر پیش افتاد ، اما یاران رضا مهاجری ،از دقیقه 78 تا 93 معجزه کردند و سه گل خورده را جبران کردند تا بازی باخته را با تساوی در مشهد تاخت زدند . تساوی به کام پدیده، شیرین و تلخکامی سختی برای صنعت نفت داشت .

عصبانیت هفته، پرخاشگری باقریان !
هر چند در هفته هفتم، بعضی از مربیان به خاطر نتایج ضعیف تیمشان با عصبانیت آنچنانی روبه رو شدند،لیکن عصبانیت و درگیری مدیر عامل باشگاه سپاهان بعد از باخت برابر تیم پرسپولیس که با یکی از هواداران تیمشان اتفاق افتاد، به عنوان عصبانیت و خشم هفته انتخاب شد، غیظ و پرخاشگری آقای باقریان(مدیر عامل باشگاه سپاهان) به حدی جدی و توام با داد و فریاد بود که کلیپ این پرخاشگری در فضای مجازی تلگرام چند روزی است نقل محافل و مجالس فوتبالی ها شده است. خدا به خیر بگذراند که عادل فردوسی پور، چقدر روی این موضوع در برنامه نود بحث خواهد کرد !
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها