X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 مهر 1395, 10:59
کد خبر: 20535
خبرنگار: khani
نظرات: 11

او را باور کنيم

عبداله ويسي با سپاهان هم مدعي است

عبداله ويسي با سپاهان هم مدعي است عبداله ويسي با سپاهان هم مدعي است
سپاهان کم کم خودش را به جمع مدعيان بالاي جدول مي‌رساند. عبداله ويسي که فصل گذشته استقلال خوزستان را با تعدادي بازيکن کم نام و نشان توانست قهرمان ليگ‌برتر کند. در فصل شانزدهم به سپاهان پيوست تا به تيم سابقش سروساماني بدهد. تيمي که ويسي در آن به اوج دوران بازيگري رسيد و حتي تا آخرين لحظات بازيکن فيکس تيم ملي بود اما به عنوان نفر آخر از تيم‌ملي خط خورد تا با چشماني اشکبار از اردوي ايتاليا به ايران برگردد و جام جهاني آلمان را از دست بدهد ويسي حالا به يک مربي جوان صاحب سبک تبديل شده که با يک قهرماني در ليگ‌برتر خود را به جرگه بزرگان مربيگري رسانده است.
استقلال خوزستان در حالي فصل گذشته قهرمان ليگ برتر شد که تا روزهاي پاياني اغلب مي‌گفتند که اين هفته ويسي زمين مي‌خورد، اين هفته مي‌افتد، اين هفته ...تا به هفته پاياني رسيديم و در ميان بهت و حيرت همه از جمله پرسپوليسي‌ها. اين عبداله ويسي با استقلال خوزستان بود که دور افتخار زد آن هم در پايتخت فوتبال ايران، اهواز.
وقتي در اين فصل به سپاهان آمد تيم اصفهاني اوضاع و احوال خوبي نداشت. هنوز هم درباره حضور موفقيت‌آميز ويسي در سپاهان شک و ترديد وجود دارد اما ويسي در هفته ششم موفق شد با سپاهان در تبريز برابر ماشين‌سازي به يک پيروزي ارزشمند دست يابد تا قبل از داربي به مکان سوم جدول بيايد.
حالا در بالاي جدول رقابت بين تراکتور،پرسپوليس، سپاهان و نفت با 4مربي و 4تفکر زيبا خواهد بود و جاي استقلال در اين جمع فعلا خالي است که اميدواريم در هفته‌هاي آينده اين تيم هم به جمع بالانشينان اضافه شود.
يقينا در بالاي جدول جايي که برانکو، ‌قلعه‌نوعي ، دايي و ويسي با انگيزه‌هاي متفاوت حضور دارند مي‌تواند رقابتي زيبا و تنگاتنگ را براي مدعيان اين فصل به همراه داشته باشد .
از طرفي ليگ برتر بايد توانمندي‌هاي مربي جواني مثل عبداله ويسي را باور کند و بپذيريم که ويسي قادر است به عنوان يک مربي جوان صاحب سبک خودش را به فوتبال ما تحميل کند.
يقينا تيمي که مي‌‌‌تواند در تبريز از ماشين‌سازي 3 امتياز بگيرد داراي يک مربي خوب و با انگيزه است. ويسي مي‌خواهد ثابت کند که فصل گذشته اتفاقي استقلال خوزستان را قهرمان ليگ برتر نکرده است. او در اين فصل سپاهان را دوباره مي‌خواهد احيا کند و بايد اين را فوتبال ما بپذيرد.

سيدرضا فيض آبادي
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها