X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 مهر 1395, 12:15
کد خبر: 20537
خبرنگار: khani
نظرات: 19

نباید به مدیرعامل توهین شود

نیکفر:خلیل زاده اشتباه کرد اما عمدی نبود

نیکفر:خلیل زاده اشتباه کرد اما عمدی نبود نیکفر:خلیل زاده اشتباه کرد اما عمدی نبود
رئیس هیات مدیره سپاهان گفت:ما بازیکنان و مربیان جوان و خوبی داریم و به هیچ وجه آنها را در این مقطع جریمه نمی کنیم.
به گزارش طوفان زرد ،منوچهر نیکفر در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با شکست سنگین سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فوتبال است و از این اتفاقات در آن رخ می دهد. با اینکه ما سال های زیادی بود مقابل پرسپولیس در اصفهان شکست نخورده بودیم اما به خاطر تیم جوان و کم تجربه ای که داریم این طلسم شکسته شد. با این حال تمام بازیکنان تلاش خود را کردند و من مطمئنم به زودی سپاهان اوج می گیرد.
وی درباره شائبه کم کاری برخی از بازیکنان سپاهان از جمله شجاع خلیل زاده عنوان کرد: من این موضوع را قبول ندارم. بازی را به صورت کامل دیدم و به نظرم تمام بازیکنان از تمام توان خود استفاده کردند تا تیم شان نتیجه بگیرد. حالا اینکه بخواهیم تقصیر باخت را به گردن یکی، دو نفر بیندازیم درست نیست. البته ممکن است بازیکنی مثل خلیل زاده اشتباه فاحشی داشته باشد اما اینکه از روی عمد آن را انجام داده باشد درست نیست.
رئیس هیات مدیره سپاهان در پاسخ به این سوال که ممکن است بازیکنان و کادر فنی این تیم جریمه شوند تصریح کرد: خیر. چنین چیزی را در دستور کار نداریم. موضع ما حمایت مطلق است. چون تیم امسال کاملا دگرگون شده و باید به آن زمان داد تا به اوج برسد. ما بازیکنان و مربیان جوان و خوبی داریم و به هیچ وجه آنها را در این مقطع جریمه نمی کنیم.
نیکفر درباره درگیری باقریان مدیرعامل سپاهان با هواداران این تیم در پایان بازی بیان داشت: اعتراض یکی، دو نفر که ملاک ما برای هواداران سپاهان نیست. اکثر هواداران بعد از بازی با پرسپولیس تیم را تشویق کردند و شاید چند نفر پیدا شوند که حرف های بدی را به مدیرعامل ما زده باشند. امیدوارم چنین اتفاقاتی باعث ایجاد حاشیه در سپاهان نشود. به هر حال بعد از شکست باقریان هم عصبانی بوده اما نباید اجازه دهند تا یک هوادار به مدیرعامل یک باشگاه توهین کند.
وی در پایان افزود: ما تجربه بدی را فصل گذشته سپری کردیم و حالا به دنبال آن هستیم تا از آن تجربه درس گرفته و این فصل سپاهان واقعی را ببینیم. حالا حالاها از ویسی حمایت می کنیم و مطمئنیم که او می تواند تیم را به اوج برساند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها