X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1395, 10:06
کد خبر: 20546
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 11

فقط بخشی از چادر سقف ورزشگاه نقش‌جهان نصب می‌شود

پیش‌بینی زمان افتتاح سخت است

پیش‌بینی زمان افتتاح سخت است پیش‌بینی زمان افتتاح سخت است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از خبرگزاری ایمنا حسین محمودیه ،رییس اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: کارگاه ورزشگاه به شدت فعال است و روزانه حدود 250 نفر در جبهه‌های مختلف آن مشغول به کار هستند.
وی افزود: عملیات تکمیل فاز یک مجموعه تقریباً رو به اتمام است و فاز دوم نیز پیشرفت خوبی دارد و تلاشمان این است که کار تکمیل پروژه با همین روند ادامه پیدا کند.

پیش‌بینی زمان افتتاح پروژه سخت است
محمودیه در مورد عدم تحقق وعده برخی مسئولان استان در مورد افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان در اواخر شهریورماه امسال گفت: پیش‌بینی زمان دقیق تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های ساختمانی در این حد و اندازه، شاید کمی سخت باشد چون ممکن است برخی موارد پیش‌بینی نشده اتفاق بیفتد. چیزی که الان مهم است این است که روند تکمیل پروژه خوب است و وضعیت اکیپ‌های کاری فعال در پروژه رضایتبخش است.
وی ادامه داد: در آخرین بازدیدی که هفته گذشته از ورزشگاه نقش‌جهان داشتم حتی درب برخی قسمت‌ها مثل رختکن‌ها قفل شده است تا در روز افتتاح بازگشایی شود.
رییس اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان بیان داشت: زمین چمن آماده است و اسکلت فلزی پیشرفت قابل توجهی داشته و بیشتر گرادیان‌ها نصب شده است. صندلی‌های فاز دوم خریداری شده و آسفالت بخش زیادی از محوطه اطراف هم ریخته شده است.
محمودیه در مورد عملیات بعدی در قسمت سقف ورزشگاه اضافه کرد: تمام اسکلت نصب شده و تنها نهایی کردن آن باقی مانده و کارهای جزئی باید روی آن صورت گیرد. چادر سقف نیز فعلاً جزو برنامه بهره‌برداری نیست؛ البته فقط بخشی از آن.

فقط بخشی از چادر سقف ورزشگاه نقش‌جهان تا قبل از افتتاح نصب می‌شود
وی گفت: چادر سقف باید خریداری و وارد کشور شود و چون این پروسه زمانبر است، پروژه را معطل این مورد نمی‌کنیم. بخش‌هایی از چادر که وارد شده نصب می‌شود ولی نصب بخش دیگری از چادر ضرورتی تا قبل از افتتاح ندارد و ممکن است ما فعلاً معطل این بخش از پروژه نشویم و پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و همزمان، کار نصب چادر را ادامه دهیم. نصب این چادرها نیاز به مباحث کارگاهی ندارند و به راحتی نصب می‌شوند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رییس اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در مورد برخی از ورودی‌های ورزشگاه که با مشکل معارض مواجه هستند تصریح کرد: ورودی اصلی ورزشگاه به صورت یک بلوار 2 بانده آماده است. در برنامه ما هست که 2 ورودی دیگر نیز به ورزشگاه اضافه کنیم اما بحث آزادسازی باید انجام شود که این روند در حال انجام است و ممکن است کمی زمان ببرد.

طبقه دوم نقش‌جهان هم صندلی‌گذاری می‌شود
محمودیه با اشاره به برگزاری مناقصه صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان و مشخص شدن پیمانکار آن افزود: عملیات صندلی‌گذاری طبقه دوم نیز ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود.
وی در مورد پیش‌بینی خود از زمان افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: قول دادن در مورد زمان افتتاح ورزشگاه کار راحتی نیست اما باید امیدوار باشیم که بتوانیم ظرف یک ماه آینده از ورزشگاه نقش‌جهان بهره‌برداری کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها