X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1395, 16:47
کد خبر: 20552
خبرنگار: talaei
نظرات: 19

اعتراض را می پذیریم، توهین را هرگز

اخوان :شرایط تیم سپاهان خوب است

اخوان :شرایط تیم سپاهان خوب است
سرپرست تیم سپاهان اصفهان گفت: هواداران هر تیمی حق دارند که به نتایج ضعیف تیم شان اعتراض کنند. اما توهین در هیچ فرهنگی پذیرفتنین نیست.
به گزارش طوفان زرد ,مهدی اخوان در گفت و گو با کاپ،درباره وضعیت سپاهان در آستانه دیدار جام حذفی اظهار داشت: شرایط تیم سپاهان خوب است. در این چند روز سعی کردیم شرایط روحی تیم را بهبود بخشیم و کاری کنیم که با به فراموشی سپرده شدن شکست مقابل پرسپولیس، بازیکنان آماده مسابقات پیش رو شوند.
سرپرست سپاهان با اشاره به برخی اتفاقات روی داده در جریان تمرین تیم سپاهان گفت: ما به هواداران مان حق می دهیم که به خاطر نتایج اعتراض کنند. یعنی هواداران هر تیمی می توانند نسبت به اتفاقات تیم شان واکنش نشان دهند. حالا این واکنش می تواند اعتراض هم باشد. اعتراض و انتقاد خوب است و ما را ناراحت نمی کند. اما همانطور که اعتراض را می پذیریم، باید بگویم که توهین را نخواهیم پذیرفت. البته در فرهنگ هواداران اصیل سپاهان هم توهین جایی ندارد.
وی افزود: بالاخره این تماشاگر در سرما و گرما به ورزشگاه می آید و تیمش را تشویق می کند و باید هم از تیمش انتظار داشته باشد. ما هم همه این مسائل را درک می کنیم.
پیشکسوت داوری کشورمان اضافه کرد: بعضی ها هنوز هیچی نشده دنبال تغییرات هستند. در حالی که تغییرات کمتر از ثبات نتیجه می دهد. همیشه تیم هایی که ثبات داشتند بهتر نتیجه گرفته اند. همین تیم خودمان فصل گذشته سه تا مربی عوض کرد. آخرش چه شد؟ در صورتی که شاید اگر این تغییرات صورت نمی گرفت تیم لیگ را بهتر تمام می کرد.
اخوان گفت: مربی و مدیر باید امنیت شغلی داشته باشند تا با تمرکز بیشتر باعث نتیجه گیری بهتر شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها