X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مهر 1395, 18:05
کد خبر: 20557
خبرنگار: khani
نظرات: 9

کلیات کار برای افتتاح ورزشگاه نقش جهان انجام شده

سلطان حسینی:اعتراض در فوتبال طبیعی است

سلطان حسینی:اعتراض در فوتبال طبیعی است سلطان حسینی:اعتراض در فوتبال طبیعی است
مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان گفت: کلیات کار برای افتتاح ورزشگاه نقش جهان انجام شده و تنها اندکی خرده کاری در حاشیه این ورزشگاه مانده است.
به گزارش طوفان زرد ،محمد سلطان حسینی در گفت و گو با کاپ در خصوص آخرین شرایط ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: این ورزشگاه مراحل تکمیل سازی اش به پایان رسیده و آماده برگزاری مسابقات است. تنها اندکی خرده کاری در حاشیه این ورزشگاه مانده است. الان دیگر نمی شود گفت که ورزشگاه نقش جهان تمام نشده است. حالا افتتاح آن مانده به این که یکی از مقامات مسئول کشور به اصفهان بیاید و در حضور ایشان این ورزشگاه رسما افتتاح شود. البته در حین انجام کار یکسری مسائل به این پروژه اضافه شد مثل صندلی گذاری طبقه دوم که البته این کار را هم انجام دادیم.
وی ادامه داد: فردا جلسه ای را در همین رابطه در اداره کل تربیت بدنی خواهیم داشت که برای مراسم افتتاحیه تصمیم گیری خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که افتتاحیه در چه تاریخی و چطوری باشد. حالا این که سپاهان اولین بازی اش در این ورزشگاه را کی و با کدام تیم انجام دهد بستگی به تصمیم فدراسیون فوتبال دارد.
عضو هیات مدیره سپاهان در خصوص اعتراض برخی از هواداران این تیم در جریان یکی از تمرینات تیم سپاهان هم گفت: این اتفاقات برای تیم های پر طرفدار و قوی که از آنها انتظارات زیادی می رود خیلی نادر و عجیب نیست. تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان که هوادارن زیادی دارند ممکن است بعد از یک شکست با چنین پدیده ای روبرو باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها