X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مهر 1395, 19:11
کد خبر: 20564
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

20 بازیکن از لیست ویسی از آکادمی سپاهان هستند

سلطانی: برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران به مصاف وردربرمن و اتلتیکو می رویم

سلطانی: برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران به مصاف وردربرمن و اتلتیکو می رویم سلطانی: برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران به مصاف وردربرمن و اتلتیکو می رویم
مدیر فنی آکادمی سپاهان گفت: برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران در تورنمنت چهارجانبه چین شرکت می‌کنیم.

به گزارش طوفان زرد، امرالله سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: قرار است در تورنمنت فوتبال زیر 15 سال کشور چین که با حضور نوجوانان اتلتیکومادرید، وردربرمن و تیم ملی نوجوانان چین به همراه سپاهان به عنوان نماینده ایران برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی از اهداف حضور این تیم در تورنمنت فوق گفت: به عنوان یک تیم ملی به این مسابقات اعزام می‌شویم و هدف‌مان این است که از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم. ضمن اینکه کسب تجربه دیگر هدفی است که از این اعزام دنبال می‌کنیم.

سلطانی با بیان اینکه قرار است در حاشیه این رقابت‌ها یک ورک‌شاپ برای معرفی استعدادهای برتر زیر 15 سال برگزار شود، گفت: به همین منظور یکسری از استعدادها را همراه تیم می‌بریم تا در این ورک‌شاپ آنها را معرفی کنیم. البته همراه با تیم نوجوانان سپاهان 5-6 ملی‌پوش باکیفیت داریم که با حضور آنها در این تورنمنت معتبر که با یک برنامه‌ریزی خوب برگزار می‌شود شرکت، خواهیم کرد.

مدیر فنی آکادمی سپاهان تاکید کرد: در حال حاضر از 32 بازیکنی که عبدالله ویسی در لیست خود برای تیم بزرگسالان سپاهان به سازمان لیگ معرفی کرده، 20 بازیکن از آکادمی سپاهان هستند و ما همواره تلاش می‌کنیم تا نیروهای مؤثری را برای تیم‌های بزرگسالان تامین کنیم.

وی گفت: البته این کار از لحاظ هزینه به صرفه خواهد بود چرا که سالانه 2 میلیارد هزینه آکادمی می‌شود اما ارزش افزوده آن 6 تا 7 میلیارد خواهد بود و این یعنی یک بازگشت خوب سرمایه به مجموعه باشگاه.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها