X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مهر 1395, 16:52
کد خبر: 20589
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 8

داوران نمایش خوبی داشتند

ویسی: جوانان سپاهان عملکرد خوبی داشتند

ویسی: جوانان سپاهان عملکرد خوبی داشتند ویسی: جوانان سپاهان عملکرد خوبی داشتند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همیشه بازی مقابل تیم هایی که شناخت کافی نداریم سخت است.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی پس از بازی مقابل غذای سبز مشهد در چارچوب جام حذفی اظهار داشت: همیشه بازی کردن برابر تیم هایی که هیچ شناختی نداریم سخت است. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. با صحبت هایی که با بازیکنان در رختکن انجام دادیم توانستیم نیمه دوم نتیجه خوبی به دست آوریم.

وی ادامه داد: تیم هایی که در جام حذفی شرکت می کنند و هیچ شناختی نسبت به آنها وجود ندارد باید گل اول را به ثمر برسانیم تا بازی را بتوانیم کنترل کنیم. خوشبختانه توانستیم از شوت راه دور اولین گل بازی را به ثمر برسانیم و در ادامه گل های بعدی را وارد دروازه تیم غذای سبز کنیم.

ویسی در خصوص استراحت دادن بیشتر بازیکنانش در این بازی گفت: باتوجه به اینکه هنوز در ابتدای راه جام حذفی هستیم قصد داشتیم بازیکنانی که به آنها فشار بیشتر وارد شده استراحت داده و از جوانان خودمان استفاده کنیم. خوشحالم که بازیکنان جوان عملکرد خوبی داشتند و به دور بعدی صعود کردیم.

وی در خصوص شروع تمرینات تیمش بیان داشت: تا چهار روز آینده تمرینات تیم را تعطیل کردیم. بعد از آن تمرینات خود را شروع کرده تا برای اولین بازی بعد از تعطیلات نمایش خوبی داشته باشیم.

ویسیدرخصوص عملکرد تیم داوری گفت: داوران نمایش خوبی داشتند و هیچ مشکلی درباره داوری در این بازی به وجود نیامد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها