X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مهر 1395, 10:20
کد خبر: 20605
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 6

باید به بازیکنان فرصت داد

اخوان: صحبت در مورد وضعیت فنی بازیکنان در حیطه مسئولیت من نیست

اخوان: صحبت در مورد وضعیت فنی بازیکنان در حیطه مسئولیت من نیست اخوان: صحبت در مورد وضعیت فنی بازیکنان در حیطه مسئولیت من نیست
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد وضعیت فنی و کیفی برخی بازیکنانی که در هفته های گذشته مورد انتقاد اهالی فوتبال قرار گرفته بودند اظهار داشت: صحبت پیرامون وضعیت کیفیتی بازیکنان در حوزه مسئولیتی من نیست. و اینکه اگر قرار باشد کسی اطلاعاتی از وضع فنی بازیکنان ارائه دهد بهترین افراد کادر فنی تیم هستند اما به طور مثال بگویم در چند دیدار گذشته ذره بین انتقاد بر روی احسان حاج صفی یا برای مثال دروازه بان اول تیم، لی اولیویرا مطرح بود. در مورد احسان همه ما می دانیم عملکرد احسان حاج صفی با زمانی که در اوج باشد متفاوت است اما قطعا ظرف مدت کوتاهی احسان همان احسان همیشگی می شود. و این تنها فرصت کوتاهی برای او میطلبد. همه ما به حضور ستاره ای همچون حاج صفی امیدواریم.
سرپرست سپاهان همچنین در مورد عملکرد گلر سپاهان افزود: همانطور که گفتم من به بحث های فنی وارد نخواهم شد اما مد نظر داشته باشید که این دروازه بان، دروازه بان تیم ملی امید برزیل است. قطعا چنین رزومه ای اتفاقی به دست نیامده و شاید نیمکت نشینی مقطعی، او را از شرایط آرمانی اش دور کرده که البته بازهم همانطور که گفتم باید به بازیکنان فرصت داد تا به شرایط ایده آل برسند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها