X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مهر 1395, 15:19
کد خبر: 20609
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

به جای طارمی یا امیری؟

احتمال بازگشت حاج صفی به ترکیب اصلی تیم ملی مقابل ازبکستان

احتمال بازگشت حاج صفی به ترکیب اصلی تیم ملی مقابل ازبکستان احتمال بازگشت حاج صفی به ترکیب اصلی تیم ملی مقابل ازبکستان
با وجود نیمکت‌نشینی احسان حاج‌صفی در آخرین دیدار تیم ملی این احتمال به شکلی جدی وجود دارد که او در بازی روز پنج‌شنبه برابر ازبکستان به ترکیب اصلی بازگردد.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، احسان حاج‌صفی پس از آنکه در جستجوی تیم باشگاهی جدید برای مدتی نسبتاً طولانی دور از شرایط مسابقه و تمرینات گروهی بود ماه گذشته در اولین دیدار تیم ملی از مرحله دوم انتخابی جام جهانی در ترکیب اصلی قرار گرفت و عملکرد پُرانتقادی از خود به جای گذاشت.
این بازیکن که قبل از حضور در اردوی تیم ملی تنها در یک مسابقه برابر نفت آبادان برای سپاهان به میدان رفته بود به واسطه همین نمایش ضعیف برابر قطر در دیدار با چین نیمکت‌نشین شد و جایگاه خودش را در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی به نفع میلاد محمدی از دست داد.
سوالی که اکنون به ذهن می‌رسد این است که آیا کارلوس کی‌روش در دیدار بعدی تیم ملی برابر ازبکستان هم حاج‌صفی را روی نیمکت خواهد نشاند یا این ملی‌پوش باسابقه خیلی زود به ترکیب اصلی بازمی‌گردد؟
امکان بازگشت احسان به جمع 11 مرد اصلی کی‌روش وقتی قوت می‌گیرد که در نظر داشته باشیم این بازیکن 26 ساله علاوه بر دفاع چپ امکان بازی در پُست هافبک چپ را هم دارد و این همان منطقه‌ای است که در 2 بازی اخیر تیم ملی به ترتیب مهدی طارمی و وحید امیری در آن بازی کردند که اتفاقاً هیچ‌یک هم به اندازه کافی خوب نبودند.
با این اوصاف، باید منتظر ماند و دید حاج‌صفی که در این فاصله آماده‌تر شده است در 2 بازی پیش رو برابر ازبکستان و کره جنوبی به ترکیب اصلی تیم ملی بازمی‌گردد یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها