X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 اردیبهشت 1392, 02:47
کد خبر: 2062
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

امینی:فضای حرفه ای سپاهان به پیشرفتم کمک زیادی کرده است

امینی:فضای حرفه ای سپاهان به پیشرفتم کمک زیادی کرده است امینی:فضای حرفه ای سپاهان به پیشرفتم کمک زیادی کرده است
دروازه بان چهارم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که چندی پیش به عنوان بهترین دروازه بان رقابت های جام جهانی کوچک در روسیه انتخاب شد حضور در سپاهان و فضای حرفه ای این باشگاه را عامل موفقیت خود می داند.

مهدی امینی دروازه بان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و گلر تیم ملی نوجوانان ایران در این باره می گوید:حضور در سپاهان و تمرین زیر نظر مربیان بزرگی همچون تونچی، سعید جهانگیری و حاج فروش و فضای حرفه ای حاکم بر باشگاه کمک شایانی به پیشرفت من کرد و انتخابم به عنوان بهترین گلر رقابت های فوتبال جام جهانی کوچک به همراه تیم ملی نوجوانان ایران که در روسیه برگزار شد را مدیون این مسئله هستم.

وی که به همراه تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از اردوی تدارکاتی امارات بازگشته است در این باره می گوید: حضور توامان در سپاهان و تیم ملی نوجوانان انگیزه بسیاری را به من منتقل کرده تا برای پیشرفت تلاش زیادی بکنم. یکی از آرزوهایم اینست که بتوانم در آینده دروازه بان شماره یک تیم فوتبال برگسالان سپاهان و تیم ملی شوم و به زحمات مربیانم بهترین پاسخ را دهم.

امینی همچنین ادامه می دهد: لازم است سپاس ویژه یا هم از آقای رحیمی مدیر عامل باشگاه که خود از پیشکسوتان فوتبال سپاهان هستند داشته باشم. ایشان در مواجه با من و سایر بازیکنان جوان و نوجوان با نوع برخوردشان اعتماد به نفسی ویژه به همه ما می دهند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها