X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مهر 1395, 12:08
کد خبر: 20710
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 20

در آستانه دربی حساس نصف جهان

شوک بزرگ: خداحافظی کاپیتان محرم!

شوک بزرگ: خداحافظی کاپیتان محرم! .شوک بزرگ: خداحافظی کاپیتان محرم!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد گفته می شود کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصمیم دارد امروز از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کند. این خبر که دقائقی پیش از وبسایت رسمی باشگاه سپاهان منتشر شد شوک بزرگی به هواداران سپاهان قبل از داربی حساس اصفهان محسوب می شود.
در این مطلب آماده است:
محرم نویدکیا پس از سال ها حضور خاطره انگیز در تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و کسب ۹ جام قهرمانی و افتخارات بی شمار ملی و بین المللی، براساس نظر شخصی خود، تصمیم دارد تا در پایان داربی اصفهان از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کند.
مهندس محسن طاهری مدیر عامل باشگاه در تماس با کاپیتان سپاهان از وی درخواست نمود تا تصمیم خود را به تعویق بیاندازد تا در زمانی مناسب و با انجام دیدار و مراسمی بزرگ و در خور شان کاپیتان، برنامه خداحافظی عملیاتی شود، اما نویدکیا اظهار داشت با توجه به اینکه تصمیم نهایی خود را گرفته و دوست دارد در دیداری تمام اصفهانی این وداع را انجام دهد و البته در ادامه سرمربی بتواند جای خالی او را با جذب بازیکن پر کند،می خواهد در پایان شهرآورد اصفهان از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
مهندس طاهری در پایان تماس تلفنی با نویدکیا به وی اعلام نمود که شاید بتواند به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی کند، اما به هیچ وجه اجازه جدایی این سرمایه طلایی و تکرار نشدنی از خانواده فولاد مبارکه سپاهان را نمی دهند و باشگاه آماده است تا با اعزام محرم به بهترین دوره های مربیگری جهان، شرایط تداوم حضور وی در سپاهان به عنوان مربی را فراهم نماید.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از همه هواداران درخواست دارد تا در دیدار خداحافظی محرم نویدکیا، بهترین و باشکوه ترین حضور را در ورزشگاه فولادشهر و در داربی امروز اصفهان داشته باشند.
.شوک بزرگ: خداحافظی کاپیتان محرم!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها