X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1395, 10:05
کد خبر: 20761
خبرنگار: khani
نظرات: 8

علی کریمی خطاب به محرم نویدکیا

خوش به حالت پسر! ( عکس)

خوش به حالت پسر! ( عکس) خوش به حالت پسر! ( عکس)
اسطوره پرسپولیس از اینکه بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی خودش درباره محرم نویدکیا مصداق پیدا نمی‌کند به حال کاپیتان محبوب سپاهان غبطه خورد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، شاید بزرگ‌ترین حسرت علی کریمی و بسیاری از هواداران پرسپولیس این باشد که او نتوانست با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند و در سال 93 به عنوان بازیکن تراکتورسازی بود که کفش‌هایش را آویخت.
حالا در شرایطی که خداحافظی ناگهانی و غریبانه محرم نویدکیا بسیاری از اهالی فوتبال را متأثر کرده اسطوره محبوب پرسپولیسی‌ها هم به خیل کسانی پیوسته است که به ماجراهای ادامه‌دار خداحافظی پُرحریف و حدیث کاپیتان سپاهان واکنش نشان داده‌اند با این تفاوت که علی کریمی از یک جنبه کاملاً مثبت به این اتفاق نگاه کرده و البته آشکارا به حال محرم غبطه خورده است.
کریمی که در بین ورزشکاران ایرانی بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام دارد با انتشار پُستی در صفحه شخصی‌اش خطاب به همبازی سابقش در تیم ملی یادآور شد که خیلی‌ از فوتبالیست‌ها به آرزوی خود برای خداحافظی با پیراهن تیم محبوبشان نرسیدند و کاپیتان سپاهان از این نظر از معدود ستاره‌های فوتبال است که این شرایط آرمانی را تجربه خواهد کرد.
خوش به حالت پسر! ( عکس)
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها