X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1395, 16:00
کد خبر: 20765
خبرنگار: hajiia
نظرات: 1

هفته تربیت بدنی گرامی باد

هفته تربیت بدنی گرامی باد هفته تربیت بدنی گرامی باد
پایگاه خبری طوفان زرد فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را گرامی می دارد.
اصولا ورزش تعطيل بردار نيست و از اين حيث وظيفه خويش مي دانیم از تمام کساني که در پيشبرد ورزش ايران در جاي جاي کشور سهمي را بر عهده دارند، تقدير و تشکر کنیم . بي شک ورزش ايران با توجه به سرمايه انساني جوان ، مستعد و بالنده کشور زمينه هاي زيادي را براي رشد و تعالي بيشتر داراست و از اين حيث بايد همه با همدلي و اتفاق نظر بکوشيم تا به وظيفه خويش در قبال نسل آينده ساز ايران اسلامي عمل نموده و با تضمين ،جسم و روح آنان از طريق ورزش ، شادابي و طراوت نيروي انساني را به عنوان محور اصلي توسعه کشور تضمين کنيم .

بديهي است از اين منظر ورزش براي همه افراد از جوان گرفته تا پير و زن و مرد لازم مي شود ، اما براي سالخوردگان امري واجب است.
همگي بايد دوچندان تلاش کنيم تا با از پيش روي برداشتن مسائل و مشکلاتي که مي تواند در حرکت پر شتاب توسعه ورزش خدشه و وقفه ايجاد کند، راه دستيابي به قله هاي ورزش قهرماني دنيا را که غرور و عزت ملي و ايراني را در پي دارد، هموار و هموارتر نماييم

پایگاه خبرگزاری و اطلاع رسانی طوفان زرد،جامع ترین رسانه هواداری سپاهان
باتوجه به رسالت ورزشی خود،در راه اعتلای فرهنگ ورزشی و فراگیرکردن آن در بین مخاطبان خود به خصوص قشر نوجوان و جوان،در نظر دارد، با حمایت معنوی از تیم محبوبمان در جهت رضایت و رشدفنی،اجتماعی به توسعه و بهبود روند ورزش کشور علی الخصوص فوتبال اصفهان بپردازد.امیداست در اجرای این مهم، نقش کوچکی ایفا کرده باشیم.

در پايان وظيفه خويش مي دانیم که ديگر بار از همراهي هاي دلسوزانه خدمتگزاران صديق ورزش قدرداني نموده و به تک تک آنان در گوشه و کنار ايران اسلامي دست مريزاد بگويم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها