X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مهر 1395, 14:21
کد خبر: 20799
خبرنگار: khani
نظرات: 2

یکی فولادشهر، یکی نامعلوم

در انتظار اعلام قطعی محل برگزاری دیدارهای خانگی سپاهان

در انتظار اعلام قطعی محل برگزاری دیدارهای خانگی سپاهان در انتظار اعلام قطعی محل برگزاری دیدارهای خانگی سپاهان
طبق اعلام رسمی سازمان لیگ دیدار خانگی بعدی سپاهان در لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود اما برگزاری مسابقه آتی این تیم در جام حذفی در استادیوم نقش جهان اگرچه بسیار محتمل است اما هنوز به طورکامل قطعی نیست.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، فدراسیون فوتبال امروز برنامه دقیق مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و هفته نهم لیگ برتر را همزمان با هم اعلام نمود. البته برنامه هفته نهم طبیعتاً از قبل مشخص بود اما سازمان لیگ طبق روال همیشگی همزمان با اعلام اسامی داوران محل برگزاری دیدارها را هم اعلام کرد.
نکته جالب درباره این 2 برنامه این است که بر اساس آن میزبان دیدار خانگی این هفته سپاهان در لیگ برتر ورزشگاه فولادشهر است اما اعلام محل برگزاری دیدار آتی این تیم در جام حذفی به بعد موکول شده است. این مسابقه خانگی پس از هفته نهم لیگ برتر در اواسط ماه آینده برگزار خواهد شد.
چند روز پیش مدیرعامل فولاد مبارکه پس از حضور در اردوی سپاهان اعلام کرده بود که اولین مسابقه این تیم که به میزبانی ورزشگاه تازه تکمیل شده نقش جهان برگزار خواهد شد احتمالاً دیدار با پارس جنوبی در جام حذفی است. با اعلام امروز فدراسیون اما مشخص شد که این موضوع هنوز صددرصد قطعی نشده هرچند که شواهد و قرائن حاکی از آن است که به احتمال زیاد این اتفاق خواهد افتاد و دیدار با این حریف لیگ یکی اولین مسابقه رسمی خانگی سپاهان در فصل جاری خواهد بود که به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها