X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1395, 09:44
کد خبر: 20805
خبرنگار: khani
نظرات: 2

سپاهان - سیاه‌جامگان، جمعه، ساعت 16 و 45 دقیقه

سپاهانِ پسا محرم

سپاهانِ پسا محرم سپاهانِ پسا محرم
اهمیت دیدار این هفته سپاهان برابر سیاه‌جامگان به آن است که اولین مسابقه رسمی پرافتخارترین تیم لیگ برتر پس از خداحافظی کاپیتان پُرافتخار این تیم به حساب می‌آید.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان تا 2 هفته قبل (که البته به خاطر تعطیلات طولانی لیگ به لحاظ تقویمی حدود یک ماه پیش می‌شود) جزو مثلث صدرنشینی به حساب می‌آمد و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در بالای جدول بود. پس از 2 باخت پیاپی در ورزشگاه فولادشهر به تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اما سپاهان تغییر وضعیت داد و از یک بالانشین مدعیِ صدرنشینی به تیمی میانه‌جدولی بدل شد که با واگذار کردن نیمی از مسابقات خود در مقطع ابتدایی فصل شرایطی شبه‌بحرانی را تجربه می‌کند.
آنچه اما این روزها به مراتب خیلی بیشتر از نتایج ناامیدکننده اخیر این تیم و سقوط آن به میانه‌های جدول مورد توجه قرار دارد خداحافظی محرم نویدکیاست. کاپیتان اسطوره‌ای سپاهان که رد پای پُررنگش در همه موفقیت‌ها و افتخارات داخلی و بین‌المللی بیش از یک دهه اخیر این تیم دیده می‌شود پس از یک فصل سراسر ناامیدی و پر از سوءتفاهم که به منجر به قهر و دوری چندماهه شد به جمع طلایی‌پوشان بازگشت اما خیلی زود تصمیمش را برای آویختن کفش‌ها قطعی کرد. اگرچه همبازیان محرم پس از باخت هفته گذشته در شهرآورد با اصرار و مداخله مراسم خداحافظی او را ناتمام گذاشتند اما کاپیتان سپاهان پس از آن بر عزم جدی خود برای خداحافظی از فوتبال تأکید کرد تا دیگر جای هیچ شبهه‌ای را در این باره باقی نگذارد که از این پس دیگر به عنوان بازیکن در میادین فوتبال دیده نخواهد شد.
با این اوصاف، دیدار جمعه این هفته تیم اصفهانی برابر سیاه‌جامگان از هفته نهم لیگ برتر اولین مسابقه سپاهانِ بدون محرم خواهد بود. از آنجا که نویدکیا در تمام سالهای اخیر به طور مرتب با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد پُر کردن جای خالی او دغدغه‌ای قدیمی و چالشی همیشگی برای سپاهانی‌ها بود اما این برای اولین بار ظرف یک دهه گذشته است که آنها دیگر هیچ امیدی به بازگشت محرم ندارند و نه به صورت موقت که برای همیشه باید با نبود او کنار بیاید.
از قضا سرمربی حریف این هفته سپاهان هم بی‌ارتباط با حال و روز ویژه تیم اصفهانی نیست زیرا اولین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر تحت هدایت فرهاد کاظمی به دست آمد و همین مربی بود که به پیشنهاد بازیکنان باتجربه وقت سپاهان بازوبند کاپیتانی را برای اولین بار به نویدکیا سپرد تا عنوان جوان‌ترین کاپیتان قهرمان تاریخ لیگ برتر هم از همان سال‌ها به نام محرم بخورد و حکم اولین افتخار از کلکسیونی از عناوین و افتخارات متعدد سال‌های بعد را پیدا کند.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
سپاهان: لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، آرمین سهرابیان، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، احسان حاج‌صفی، مهرداد محمدی، فرید بهزادی کریمی، رضا میرزایی و جلال‌الدین علی‌محمدی
سیاه‌جامگان: محمد ناصری، ایوب کلانتری، پیام ملکیان، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، عبدالرضا زارعی، حمیدرضا علی‌عسگری، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، روح‌الله سیف‌الهی و میثم حسینی
ا
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها