X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1395, 12:58
کد خبر: 20810
خبرنگار: hamed
نظرات: 0

بدون محرم مقابل یاران فرهاد کاظمی

سپاهان - سیاه جامگان؛ شبیه تر از همیشه!

سپاهان - سیاه جامگان؛ شبیه تر از همیشه! سپاهان - سیاه جامگان؛ شبیه تر از همیشه!
در شرایطی که دیدار های هفته نهم لیگ برتر از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد طلایی پوشان عصر جمعه میزبان سیاه جامگان مشهد خواهند بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، تیم فوتبال سپاهان در حالی روز جمعه دیدار مقابل سیاه پوشان مشهد را برگزار می کند که در دو دیدار گذشته دو شکست را در خانه تجربه کرده و نیاز بسیار زیادی به برتری در این دیدار خانگی دارد. از سوی دیگر مشهدی ها که حال و روز مشابه زرد پوشان اصفهانی دارند درصدد هستند تا با کسب امتیاز از اصفهان، شکست خانگی هفته گذشته مقابل آبی های تهرانی را جبران کنند.
وضعیت مشابه دو تیم در میانه جدول رده بندی، می تواند حساسیت این بازی را بیشتر کند چرا که هردو تیم باید برای بهبود شرایط خود به برتری دست یابند.
یکی از نکات جالب این دیدار ، حضور فرهاد کاظمی روی نیمکت سیاه جامگان است؛ سرمربی خوش فکری که درفصل 81-82 به همراه سپاهان قهرمان لیگ برتر شد تا اولین جام طلایی پوشان را برای اصفهان به ارمغان بیاورد.لازم بذکر است که شاگردان عبدالله ویسی درحالی باید اولین دیدار خود را پس از خداحافظی محرم نویدکیا انجام دهند که با کسب تنها 10 امتیاز از 8 بازی، تا به اینجای لیگ بسیار پر نوسان ظاهر شده اند، بنظر می رسد کلید آرامش سپاهان و آغاز مسیر صعود به رتبه های بالاتر کسب برتری در دیدار روز جمعه باشد.
دیدار سپاهان و سیاه جامگان ساعت 16:45 روز جمعه سی ام مهر ماه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها