X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1395, 13:57
کد خبر: 20811
خبرنگار: talaei
نظرات: 21

مواجهه با فرهاد کاظمی و تیم سختکوشش

روزهای سخت‌ ویســی در سپاهان

روزهای سخت‌ ویســی در سپاهان
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ورزش‌سه، هشت هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته و نتایج سپاهان با عبدا.. ویسی نه باب دل سرمربی این تیم است و نه هواداران و نه جایگاهی که سپاهان در این چندین ساله از خود در فوتبال ایران به عنوان پرافتخارترین تیم مسابقات لیگ برتر با کسب 5 عنوان قهرمانی، نشان داده است.

نتایج سینوسی رو به نزول؛

عبدا.. ویسی فصل را با شکست برابر پدیده آغاز کرد و سپس یک پیروزی در مقابل شاگردان علی دایی در تهران به دست آورد. او سپس در ورزشگاه فولاد شهر برابر تیم سابق خود و مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفت و با ارائه بهترین نمایش سپاهان تا اینجای مسابقات، در یکی از زیباترین دیدارهای لیگ شانزدهم موفق شد حریف خود را با سه گل از پیش رو بردارد. بی شک نقطه عطف بازی های سپاهان در این فصل برابر استقلال خوزستان رقم خورد؛ جایی که پتانسیل واقعی سپاهان و تیم ویسی نشان داده شد، اما روند بازی ها برای ویسی پس از بازی برابر استقلال خوزستان خوب پیش نرفت و آن‌ها از 5 بازی دیگر خود تنها موفق به کسب 4 امتیاز با پیروزی برابر ماشین سازی و تساوی برابر پیکان شدند و در مقابل صنعت نفت آبادان، پرسپولیس و ذوب آهن تن به شکست دادند تا این تیم کم کم از رتبه های بالایی جدول فاصله بگیرد و به رده های میانی و رتبه دهم برسد. نتایج به دست امده تیم ویسی در این مدت روند باثباتی را نشان نمی دهد و شکست در مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان که از حساسیت ویژه ای میان هواداران برخوردار بود، شرایط این تیم را به مراتب سخت‌تر از گذشته کرده است.

بازگشت فرهاد کاظمی به خانه؛

این هفته تیم سیاه‌جامگان در ورزشگاه فولادشهر میهمان تیم سپاهان خواهد بود و از جهاتی می تواند یکی از دیدارهای جذاب هفته نهم مسابقات لقب گیرد. شاگردان فرهاد کاظمی علیرغم شروع خوبی که در ابتدای مسابقات داشتند، نتوانستند همان روند خود را حفظ کنند و درگیری با مشکلات مالی تا حدودی تمرکز آن‌ها را از میان برد. ان‌ها در دو دیدار گذشته خود برابر تراکتورسازی و استقلال تهران نتیجه را واگذار کرده اند تا با کسب 9 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار گیرند.

فرهاد کاظمی در تیم سپاهان و در دومین دورهه لیگ برتر 1381-82 به عنوان اولین تیم غیر تهرانی، قهرمان لیگ برتر شد تا یک قدرت جدید به دوقطبی فوتبال ایران اضافه شود. سپاهان در آن فصل با نتایجی درخشان و بازی هایی زیبا موفق شد یک ماه پیش از اتمام مسابقات جشن قهرمانی بگیرد. آن‌ها همین روند را ادامه دادند و موفق شدند در ادامه دو بار با امیرقلعه‌نویی، یک بار با زلاتکو کرانچار و یک بار هم با حسین فرکی به قهرمانی برسند تاپرافتخارترین تیم لیگ برتر باشند.

*عبدا.. ویسی در دیدار آینده خود باید برابر فرهاد کاظمی قرار بگیرد که بنیان‌گذار سپاهان و دوره موفقیت آمیزش بوده است. شاگردان کاظمی دو دیدار گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته اند و از این حیث کاملا وضعیت مشابهی با تیم سپاهان دارند؛ در سوی دیگر عبدا.. ویسی با دو شکست برابر پرسپولیس و ذوب آهن شرایط سختی را تجربه می کند و دوست ندارد که با نتیجه نگرفتن در این دیدار شرایط خودش و تیم سپاهان از این هم بدتر شود. عطش هر دو تیم برای خروج از بحران و کسب پیروزی می تواند دیدار دو تیم را به یکی از دیدارهای حساس و جذاب هفته نهم مسابقات تبدیل کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها