X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مهر 1395, 18:17
کد خبر: 20822
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 29

یک بازی آبرومندانه برای محرم نویدکیا برگزار خواهیم کرد

ویسی: هم قسم شده ایم موجب شادی سپاهانی ها شویم

ویسی: هم قسم شده ایم موجب شادی سپاهانی ها شویم ویسی: هم قسم شده ایم موجب شادی سپاهانی ها شویم
سرمربی تیم سپاهان گفت: امیدواریم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: با توجه به اینکه در بازی قبلی بازنده دربی بودیم شرایط بسیار سختی داریم وباید سه امتیاز بازی را بگیریم. امیدواریم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی درباره انتقادات به خط دفاعی ذوب آهن گفت: وقتی که تیم گل می خورد به دلیل سیستم تیم است نه اینکه خط دفاع یا دروازه بان تیم ضعیف باشد. وقتی گل بزنیم همه تیم موفق عمل می کنند ووقتی گل بخوریم همه مقصرند. لازم است که شکل دفاعی ما بهتر عمل کند تا بتوانیم فردا موفق تر عمل کنیم.
سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: هر جای دنیا وقتی انقلابی می شود باید تاوان آن را پس داد. از نظر فوتبالی هم چنین اتفاقی می افتد. منچستر پس از آنکه تغییر می کند نتایج ضعیفی می گیرد. یا اینکه دورتموند وقتی جوان می شود نتایج ضعیفی می گیرد. درست است که لیاقت سپاهان قهرمانی در لیگ و درخشش در آسیاست اما کسانی که می دانند ما چه کردیم دیدشان تغییر می کند. یکسری از افراد که منافع شان در باشگاه در خطر بود و کارهایی می کردند که الان جلویش گرفته شده است حالا شانتاژ و عوام فریبی می کنند. هواداران سپاهان دوست داشتنی هستند و ما تلاش می کنیم که آنها را خوشحال کنیم. اما تیمی که 95 درصد آن عوض می شود زمان می خواهد که مطابق تفکرات آن پیش برود. وقتی روی عقیده و اصولی پایبند باشیم باید بگذاریم که روی آن شکل بگیرد و مطمئنا انقلاب ما شکل خواهد گرفت. همین که 11 نفر اصلی سپاهان دیگر نیستند و 11 بازیکن دیگر بازی می کنند نشان می دهد که چقدر تغییر صورت گرفته است. در تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس بازیکنان دو، سه تغییر در سال داشتند اما ما با این همه تغییر آمدیم و با تمام این احوال چشم انداز روشنی را در برابر خود می بینیم.
ویسی ادامه داد: یکسری حواشی اطراف تیم ما است که مثل خوره می ماند. لازم است که آن حواشی را مشخص کنیم. 20،30 بازیکن و چندین مربی در این مدت آمدند و رفتند ولی نتایجی که مدنظر بود گرفته نشد. باید هرچه زودتر با حواشی مقابله شود. کارشناسان عزیز فوتبال سپاهان هم این را می دانند و من امیدوارم هرچه زودتر روند موفقیت تیم را ادامه دهیم.
سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که از تیم کنار گذاشتیم به دلیل ضعف بدنی بوده است و ما باید برای هر بازی 18 بازیکن را در ترکیب قرار دهیم. ممکن است یک بازیکن در یک بازی ذخیره باشد یا حتی در لیست نباشد اما در بازی بعدی فیکس باشد. بازیکنانی هستند که در هر بازی می توانند از نظر فنی و تجربی به ما کمک کنند. به همین خاطر در هر بازی تغییراتی اعمال می شود.
وی ادامه داد: مسائل حاشیه ای تیم را آزار می دهد. وقتی تیم گل می خورد اثرات آن را می بینیم. نباید وقتی یک گل می خوریم فکر کنیم بازنده شده ایم و وقتی یک گل می زنیم فکر کنیم بازی تمام شده است. امیدواریم در ادامه شکل خوبی به تیم ما بدهیم.
سرمربی سپاهان بیان داشت: ما همگی هم قول و هم قسم شده ایم که تمام وجود خود را گذاشته و موجب شادی اصفهانی ها و سپاهانی ها شویم. تیم های فرهاد کاظمی همیشه جنگنده هستند اما باید تلاش کنیم این بازی را ببریم. حتی اگر فردا با تیم ملی هم بازی داشتیم باید برای برد به میدان می رفتیم. زیرا به سه امتیاز بازی نیاز داریم.
ویسی در خاتمه درباره بازی خداحافظی محرم نویدکیا گفت:وقتی ورزشگاه نقش جهان آماده شود یک بازی آبرومندانه برای محرم نویدکیا برگزار خواهیم کرد. دیداری که در شان پیشکسوت باشگاه سپاهان باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها