X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مهر 1395, 17:50
کد خبر: 20829
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 5

اگر پول نداریم برای چه تیمداری می کنیم

کاظمی: بازی بخاطر شرایط خاص داوری از دستمان رفت

کاظمی: بازی بخاطر شرایط خاص داوری از دستمان رفت کاظمی: بازی بخاطر شرایط خاص داوری از دستمان رفت
سرمربی سیاه جامگان گفت: داور مسابقه سه پنالتی نگرفت و بازی برای سپاهان درآورد.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، فرهاد کاظمی در نشست خبری بعد از مسابقه تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: داور مسابقه سه پنالتی نگرفت و بازی برای سپاهان درآورداگر پرسپولیس بود همان بلا را سرشان می آوردند؟ بازی از دست ما به خاطر شرایط خاص داوری در رفت. پنالتی برای ما شکل می‌گیرد اما حق نداریم چیزی بگوییم.

وی ادامه داد: من درباره تیم خودم صحبت می کنم. سوالی بپرسید که در زمینه همین مسابقه باشد. ای کاش عرق خبرنگاران اصفهانی به تیم هایشان را بقیه جاها هم داشتند. بازی به خاطر مشکلات داوری از دست ما در رفت. انشاالله آقای ممبینی بیاد و قضاوت کند که این توپ ها پنالتی بود یا نه.

سرمربی سیاه جامگان گفت: با این قضاوت ها که می بینیم از فوتبال که هیچ از زندگی سیر می شویم. چیزهایی که در فوتبال واقعیت است به تصویر کشیده نمی شود. خوشحالم که مثل بازی با استقلال یک نفر آمد و کمک کرد . ما باز هم شکست خوردیم و بد هم بازی کردیم. بازیکنان من 20درصد از توانایی خود را هم نشان ندادند. بازیکن باید رو ح و روانش برای بازی آماده باشد و دغدغه خاطری نداشته باشد در سیاه جامگان سخت ترین دوره مربیگری ام را گذرانده ام خیلی برای این تیم خرج کردم و طلبکار هم هستم. ما عادت کرده ایم که پول نگیریم.

وی اذعان داشت: ای کاش آقای حسن زاده مانند فدراسیون والیبال تصمیم می گرفت و تیمی که پول نداشت را نمی گذاشت بازی کند. نمی گویم داور سر ما را برید. برد سپاهان مبارک شان باشد. اگر پول نداریم برای چه تیمداری می کنیم. نمی توانم به بازیکنم بگویم از صاحب خانه ات مهلت می گیرم. بازیکن آمده بازی کند اما نگران است که صاحب خانه وسایلش را بیرون نریزد. بازیکن من آرامش می خواهد ما حاضریم پیش قرارداد نگیرید اما اینگونه مشکلات مان حل شود. پارسال به خاطر مردم مشهد ماندم و کمک کردم. تقصیر خودم هست. کسی که پول ندارد باید کنار بکشد. من 10 سال است از خیلی از باشگاه ها طلب دارم اما باید مالیاتش را بدهم. روح ما آزرده شده است. 7، 8 بازیکن امروز ما در لیگ های 2 و 3 هم بازی نکردند. دروازه بان من اشتباه کرد تقصیر من است. داور اشتباه کرد تقصیر من است. همه چیز تقصیر من است.

به گزارش کاپ، سرمربی سیاه جامگان درباره شایعه استعفایش از سیاه جامگان و پیوستن به یک تیم لیگ برتری دیگر خاطرنشان کرد: من می خواستم بروم اما به خاطر بچه هایی که به خاطر من آمده اند نرفتم. اوج بی معرفتی بود اگر می رفتم. امروز هم اگر آمدم به خاطر همین ها بود من چند بازی پیش باید می رفتم. با بچه ها به یک خرد جمعی می رسیم. دینم را به مشهد ادا کردم. 16ماه بدون پول کار کردم و از جیب هزینه کردم اگر اینطور است می روم تیم می خرم.

وی افزود: من آن موقع که سرمربی سپاهان بودم عبدالله ویسی بازیکن بود. خیلی هم برایش احترام قائل هستم. نیمکت سپاهان برای ماست. موفقیت این تیم موفقیت من است. دوست ندارم کسی که در اوج است زمین بخورد.

سرمربی سیاه جامگان درباره خداحافظی محرم نویدکیا بیان داشت: محرم نویدکیا بزرگ ترین هافبک فوتبال ایران بود که به حقش نرسید. وقتی من سرمربی سپاهان بودم سرمربیان استقلال و پرسپولیس با من تماس می گرفتند و او را می خواستند اما خودش نمی خواست جدا شود. او از لحاظ اخلاقی هم فوق العاده است. ای کاش محرم در تیم ما بود من او را ابتدای فصل می خواستم اما نیامد. اگر بود الان ما صدر جدول بودیم. اگر امروز کسی بود که برای ما پاس می داد الان 4 گل به سپاهان زده بودیم. محرم از لحاظ بدنی تمام نشده است خودش خواست که نباشد. باید به او احترام گذاشت. محرم اگر الان بخواهد بازی کند من او را روی چشم هایم بگذارم.

کاظمی در پایان درباره شایعه پیشنهاد ذوب آهن به او عنوان کرد: من از شما این مساله را می شنوم که با من از ذوب آهن تماس گرفتند اصلا اینطور نبوده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها