X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مهر 1395, 18:01
کد خبر: 20830
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 11

به بازیکنانم تبریک میگویم

ویسی: امیدوارم هواداران را روز به روز خوشحال تر کنیم

ویسی: امیدوارم هواداران را روز به روز خوشحال تر کنیم ویسی: امیدوارم هواداران را روز به روز خوشحال تر کنیم
سرمربی سپاهان گفت: به بازیکنانم و هواداران تیم تبریک می گویم.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که تیم ما در دو بازی گذشته داشت و نتوانسته بودیم امتیاز بگیریم بازیکنان هم با تمام وجود به میدان رفتند و توانستند برد خوبی را کسب کنند به بازیکنانم و هواداران تیم تبریک می گویم امیدوارم روز به روز خوشحال تر کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما از نظر روحی و روانی دچار مشکل بود چرا که دو بازی را نبرده بودیم. دست بچه هایم درد نکند که امروز بازی را بردند مطمئن باشید شرایط ما بهتر می شود همه از سپاهان قهرمانی می خواهد و همین کار را سخت می کند. از این به بعد بچه ها بهتر و بهتر می شوند.

سرمربی سپاهان درباره تقابل خود با فرهاد کاظمی،مربی پیشین خود گفت: من و فرهاد کاظمی رفاقت صمیمی داشتیم بعد از اینکه من زمان بازیگری ام در لیست او جا نداشتم کاملا حرفه ای رفتار کردیم و مشکلی هم با هم نداریم.

وی اذعان داشت: وقتی شما ببرید هوادار خوشحال است حالا چه بد بازی کنید چه خوب. اما وقتی تیم ببازد و خوب بازی کنیم عده ای ناراحت می شوند. از هواداران تشکر می کنیم امیدوارم روز به روز آنها را خوشحال تر کنیم. انتظار دارم آنچه می گویم را بنویسید. اگر این اتفاق نیفتد ناراحتی بین ما و هواداران به وجود می آید. اگر من یک چیزی بگویم و شما چیز دیگری بنویسید اصلا خوب نیست.

به گزارش کاپ، سرمربی سپاهان درباره داوری بازی بیان داشت: درباره داوری در بدترین شرایط هم صحبت نکرده بودیم گاهی اوقات سوت های 70 به 30 را به نفع حریف زده اند اما من چیزی نگفته ام. احتمال دارد یک بار به ضرر شما سوت زده شود و یک بار به نفع شما. داور انسان است و ممکن است اشتباه کند. من درباره داوری اظهارنظر نمی کنم.

وی درباره احسان حاج صفی گفت: او کاپیتان تیم ماست دوستش داریم و مشکلی نداریم و رابطه خوبی بین ما حکم فرماست و مثل دو رفیق می مانیم. با تعویض دفاع راست و چپ مان ساختار دفاعی مان بهتر شده است بازیکنان ما امروز بالای یازده و نیم کیلومتر دویدند.

ویسی در پایان گفت: امروز می خواستیم ببریم و همه با هم دفاع کردند و همه با هم حمله . باید در خط دفاعی تغییر به وجود می آوردیم علی هلیچی هم زحمت خودش را کشید و حالا شانس او بود که بیرون بماند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها