X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مهر 1395, 19:21
کد خبر: 20838
خبرنگار: khani
نظرات: 6

تلاش‌محمدی برای بازگشت به ترکیب‌اصلی

تلاش‌محمدی برای بازگشت به ترکیب‌اصلی تلاش‌محمدی برای بازگشت به ترکیب‌اصلی
مهرداد محمدی بازیکن تیم سپاهان در دیدار برابر سیاه‌جامگان برای دومین بار در طول فصل به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه"، مهرداد محمدی پس از اینکه دیدار مقابل تیم صنعت نفت آبادان را از روی نیمکت آغاز کرد، در دیدار برابر سیا‌ه‌جامگان هم از ابتدا در ترکیب اصلی مورد نظر ویسی قرار نگرفت و در نیمه دوم به میدان آمد.

محمدی که فصل گذشته با درخشش در تیم راه‌آهن به اصفهان آمد، هنوز نتوانسته از تمام پتانسیل های خود در ترکیب این تیم استفاده کند. انتظاراتی که از این بازیکن برای حضور موثرتر در زمین مسابقه وجود دارد، تا اندازه ای این بازیکن را تحت فشار قرار داده است؛ ضمن اینکه سرمربی سپاهان بیشتر تمایل دارد تا از این بازیکن در پست مهاجم هدف استفاده کند؛ پستی که با توجه به بازی‌های گذشته مهرداد محمدی تطابق زیادی با ویژگی های فوتبال این بازیکن ندارد و محمدی نشان داده که در جنگدگی های میانه میدان بیشتر می تواند از سرعت و تکنیک خود استفاده کند.

محمدی در دیدار برابر سیاه‌جامگان نیمه دوم جایگزین عماد میرجوان شد و در دقایقی که فرصت بازی به او رسید، فرصت چندانی برای درخشش پیدا نکرد تا چشم او به بازی های آینده سپاهان برای آغاز درخشش در این تیم باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها