X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 آبان 1395, 12:40
کد خبر: 20847
خبرنگار: talaei
نظرات: 3

بررسی عملکرد اصفهانی‌ها در هفته نهم لیگ برتر

سپاهان از لب پرتگاه بازگشت/ ذوب‌آهن نزد تا باخت

سپاهان از لب پرتگاه بازگشت/ ذوب‌آهن نزد تا باخت
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، حتی تصور اینکه تیم فوتبال سپاهان در سومین بازی متوالی خودش در استادیوم فولادشهر هم نتواند
به پیروزی دست پیدا کند برای هواداران سپاهان بسیار مشکل بود چه برسد به اینکه این اتفاق در برابر سیاه‌جامگان به مرحله اجرا هم برسد. اما شاگردان عبدالله ویسی این‌بار در مقابل تماشاگرانشان سربلند بیرون آمدند و با شکست سیاه‌جامگان از لبه پرتگاه بازگشتند.
شکی نیست که در روزهای غیبت محرم نویدکیا اوضاع سکوهای سپاهانی شکننده‌تر از قبل است و اگر تیم نتیجه مد نظر هواداران را نگیرد این احتمال می‌رود که عبدالله ویسی هم با انتقاد بیشتری از جانب هواداران روبرو شود. نقطه مهم این بازی تحویل رسمی بازوبند کاپیتانی سپاهان از محرم نویدکیا به احسان حاج‌صفی بود که البته برای احسان خوش یمن بود و باعث شد او پایش به گلزنی در این بازی باز شود. سپاهان با این برد به جمع 6 تیم ابتدایی جدول لیگ بازگشت و عبدالله ویسی این فرصت را دارد تا در بازی بعدی تیمش در مقابل سایپا یک برد دیگر دشت کند و با روحیه‌ای خوب راهی تعطیلات لیگ شود.
البته سپاهان هنوز تاوان تغییرات پرشمار ابتدای فصل خودش را می‌دهد ولی به هر حال از این هفته تعداد بازی تیم‌ها دو رقمی می‌شود و در آغاز دوباره مسابقات از هفته یازدهم که احتمالاً در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود هیچ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن سپاهان قابل قبول نیست.
ذوب‌آهن به خودش باخت
اما مجتبی حسینی در اولین تجربه سرمربیگری رسمی خودش در طی چند دقیقه برد را با شکست عوض کرد تا ذوب‌آهن نتواند به روند رو به رشد خودش ادامه دهد. حسینی که در بازی قبلی ذوب‌آهن در مقابل سپاهان طلسم 6 ساله را شکسته بود این‌بار طلسم 4 ساله شکست‌ناپذیری در مقابل نفت را بر باد داد تا ذوب‌آهن بعد از مدت‌ها به نفت ببازد. مهم‌ترین نکته فنی این بازی هم هدر رفتن موقعیت‌های گل فراوان توسط بازیکنان ذوب‌آهن بود که اگر دقت بیشتری بر روی ضربات خودشان داشتند شایدبازی با نتیجه‌ای پر گل به سود ذوب‌اهن به پایان می‌رسید.
اما همان حکایت معروف اگر گل نزنی، گل می‌خوری این بار در قالب بازی ذوب‌آهن و نفت تهران پیاده شد تا شاگردان علی دایی انتقام شکست خودشان در برابر سپاهان را از ذوب‌آهن بگیرند. مرد اول این بازی هم مطابق معمول مرتضی تبریزی بود که در حالت صفر و صد یک گل زیبا زد و البته 2 گل دیگر هم نزد تا ذوب‌آهن نتواند به روند پیروزی‌هایش با مجتبی حسینی ادامه دهد. جری بنگستون هندوراسی هم بازیکن دیگری است که هنوز مشخص نیست چه زمانی به شرایط خوب خودش خواهد رسید چون او هم در بازی مقابل نفت موقعیت‌سوزی فراوانی داشت تا ذوب‌آهن در پایان بازی را به نفت ببازد. بازی بعدی ذوب‌آهنی‌ها به نوعی فینال نیم فصل اول لیگ گذشته هم هست و این بار ذوب‌آهن باید در تقابل با استقلال خوزستان انتقام شکست هفته پایانی لیگ را از این تیم بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها