X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 آبان 1395, 07:58
کد خبر: 20858
خبرنگار: khani
نظرات: 3

برخی دنبال تخریب من هستند

خلیل زاده:5 تیم مدعی هستند

خلیل زاده:5 تیم مدعی هستند خلیل زاده:5 تیم مدعی هستند
مدافع تیم سپاهان گفت: تلاش می‌کنیم تا به بالای جدول برسیم و باید در نیم فصل دوم بهتر کار کنیم.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ ،شجاع خلیل‌زاده معتقد است که در لیگ امسال جدا از تراکتورسازی و پرسپولیس، سه تیم دیگر هم مدعی هستند. او همچنین بر این باور است که پیش‌بینی درباره تیم قهرمان لیگ امکان‌پذیر نیست.
بازی با سیاه‌جامگان چطور بود؟
بازی خوبی بود و خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم، هرچند که می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری برنده شویم. این سه امتیاز کمک می کند تا در آینده وضعیت بهتری داشته باشیم. جایگاه سپاهان اینجای جدول نیست و باید خیلی زود به جمع مدعیان وارد شویم.
چرا در 9هفته گذشته نوسان زیادی در نتیجه‌گیری و مسائل فنی داشتید؟
به هر حال ما هماهنگی لازم را نداشتیم و این شرایط برای بعضی از تیم‌ها وجود دارد. رفته رفته بهتر می‌شویم و امیدوارم در بازی بعدی هم سه امتیاز را بگیریم.
فکر نمی کنی در این وضعیت شکست دادن سایپا برای شما راحت باشد؟
سایپا تیم خوب و باشخصیتی است و مربی بزرگی هم دارد. آنها هم مثل برخی از تیم‌ها نتیجه نگرفته‌اند، ولی این دلیل نمی‌شود که بگوییم بازی آسانی درپیش داریم.
امسال کدام تیم‌ها مدعیان قهرمانی هستند؟
چیزی مشخص نیست و باید منتظر ادامه بازی‌ها باشیم. ما هم تلاش می‌کنیم تا به بالای جدول برسیم و باید در نیم فصل دوم بهتر کار کنیم.
شانس اول قهرمانی را به کدام تیم می‌دهی؟
هنوز مشخص نیست. تراکتورسازی و پرسپولیس الان شرایط خوبی دارند، ولی به نظر من جدا از این دو تیم سه تیم دیگر هم مدعی هستند. به نظر من سپاهان،استقلال و نفت تهران هم می‌توانند جزو مدعیان باشند.
بعد از دربی اصفهان خیلی‌ها درباره پاس رو به عقبی که به دروازه‌بان خودتان دادی از تو انتقاد کردند. نظر خودت چیست؟
من این حرف را اصلا قبول ندارم و پاس رو به عقب من هیچ ایرادی نداشت. بعضی‌ها دنبال خراب کردن من هستند و این درحالی است که با جان و دل برای سپاهان بازی می‌کنم. امسال از عملکرد خودم راضی هستم و بازیکنی نیستم که تازه به سپاهان آمده باشم. من نه اهل کم‌کاری هستم و نه اهل بد بازی کردن. بعضی‌ها می‌خواهند بگویند خلیل‌زاده در همه گل‌های خورده سپاهان مقصر است. آنها مرا در تمامی گل‌ها مقصر می‌دانند.ایرادی ندارد و من در زمین کارم را انجام می دهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها