X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 آبان 1395, 09:34
کد خبر: 20861
خبرنگار: khani
نظرات: 2

چالشی‌ترین مأموریت ممکن برای حاج‌صفی

جانشینی توأمان 2 کاپیتان

جانشینی توأمان 2 کاپیتان جانشینی توأمان 2 کاپیتان
مصادف شدن جایگزینی احسان حاج‌صفی به جای آندرانیک تیموریان در ترکیب اصلی تیم ملی با خداحافظی محرم نویدکیا از فوتبال مسئولیت دوگانه‌ای را بر دوش کاپیتان جدید سپاهان گذاشته است.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، احسان حاج‌صفی در هفته‌های آغازین پس از بازگشت به فوتبال ایران شرایط خوبی را تجربه نمی‌کرد زیرا جدای از آنکه عملکردش در سپاهان با انتقاداتی مواجه بود جایگاه خود در ترکیب اصلی تیم ملی را هم به صورت موقت در یک مسابقه از دست داد.
پس از سپری شدن روزهای سخت اکنون به نظر می‌رسد که ورق برای حاج‌صفی برگشته است زیرا او پس از آنکه کاپیتان اول تیم ملی را نیمکت‌نشین خود کرد در آخرین هفته از لیگ برتر هم عملکرد درخشانی داشت و در اولین دیدار سپاهان پس از خداحافظی محرم نویدکیا ستاره میدان لقب گرفت.
این بازیکن 26 ساله در اولین مسابقه خود به عنوان کاپیتان اول سپاهان به غیر از گل زیبایی که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند در مجموع هم عملکرد خوبی داشت.
احسان که در تیم ملی از حیث فنی جای کاپیتان آندرانیک تیموریان را گرفته به فاصله کوتاهی پس از محول شدن این وظیفه سنگین به او باید به واسطه خداحافظی محرم نویدکیا در سپاهان هم به لحاظ روحی جای خالی کاپیتان اسطوره‌ای این تیم را پُر کند. سپردن همزمان این 2 مسئولیت سنگین به حاج‌صفی این بازیکن را در آغاز مأموریت چالش‌برانگیزی قرار داده که فعلاً برای او خوب شروع شده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها