X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 آبان 1395, 13:17
کد خبر: 20949
خبرنگار: khani
نظرات: 7

بازی سختی در جام حذفی مقابل پارس جنوبی داریم

بهزادی کریمی: شک نکنید سپاهان مدعی قهرمانی است

بهزادی کریمی: شک نکنید سپاهان مدعی قهرمانی است بهزادی کریمی: شک نکنید سپاهان مدعی قهرمانی است
هافبک سپاهان گفت: بازی سختی در جام حذفی مقابل پارس جنوبی داریم اما با تمام قدرت و برای برد به میدان خواهیم رفت.
به گزارش طوفان زرد،فرید بهزادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره بازی سپاهان با سایپا که در آخرین دقایق برد را با یک تساوی عوض کردند، اظهار داشت: اتفاق بدی بود و واقعا سخت بود که در آخرین دقایق بازی برده را با تساوی عوض کردیم. در این بازی خارج از خانه که فشار زیادی روی تیم بود به دنبال پیروزی بودیم تا شرایط خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.
وی ادامه داد: متاسفانه اخراج بازیکن ما که اصلا درست نبود. حسابی روی تیم فشار آورد و باعث شد روی یک غفلت و تنها چند ثانیه مانده به زدن سوت داور بازی به تساوی کشیده شود و ما از یه سه امتیاز خارج از خانه مهم محروم شویم.
هافبک سپاهان درباره اعتراضات این تیم به تصمیمات داوری این بازی گفت: داور در آن صحنه‌ای که بازیکن ما را اخراج کرد واقعا سخت‌گیرانه عمل کرد چون قبل از این در چنین صحنه‌هایی که بازیکنان سایپا خطا می‌کردند حتی به آنها کارت هم نداد. یک پنالتی روی رسول نویدکیا را نگرفت و تنها روی هر حرکت و خطای کوچک بازیکنان سپاهان از جیبش کارت بیرون می‌آورد.
کریمی درباره اینکه سپاهان بعد از باخت در دربی اصفهان مقابل ذوب‌آهن روند خوبی پیدا کرده است، اظهار داشت: خدا را شکر بعد از آن باخت که تیم در شرایط خوبی نبود در دو هفته بعدی از نظر روحی و روانی در وضعیت مناسبی قرار گرفتیم. ان‌شاء‌ا... با این روندی که داریم دوباره در جدول جایگاه خوبی پیدا می‌کنیم و نتایج مناسبی به دست خواهیم آورد.
وی درخصوص بازی حذفی سپاهان مقابل پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی تیم قابل احترامی است و من دو بازی این تیم مقابل ایرانجوان بوشهر و فجرسپاسی را که برنده از زمین خارج شده‌اند، دیده‌ام. حریف آسانی برای ما نیستند اما سپاهان با روند خوبی که پیدا کرده و با برنامه خوبی که دارد با جدیت و تمام قدرت مقابل این تیم که سرمربی کاربلدی همچون مهدی تارتار دارد قرار خواهد گرفت.
کریمی ادامه داد: ما شاید یک مقدار با بدشانسی در برخی بازی‌ها نتایج لازم را نگرفته‌ایم و نوسان داشته‌ایم اما شک نکنید یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر هستیم و در ادامه و با روتین شدن برگزاری مسابقات این اتفاق خواهد افتاد و به جمع مدعیان اضافه می‌شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها