X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آبان 1395, 16:11
کد خبر: 21050
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 35

بازی سخت و سنگینی را بردیم

ویسی: تماشاگران ما را سورپرایز کردند

ویسی: تماشاگران ما را سورپرایز کردند ویسی: تماشاگران ما را سورپرایز کردند
سرمربی سپاهان اصفهان گفت: بازی سخت و سنگینی را بردیم.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در کنفرانس خبری بعد از مسابقه تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: قبل از هرچیز درگذشت منصورخان پورحیدری را تسلیت می گویم. یکی از بزرگان فوتبال مان را از دست دادیم و تبریک می گویم به اصفهان و اصفهانیان به خاطر افتتاح ورزشگاه نقش جهان امروز مردم شوروشوق برای سپاهان گذاشتند انشاالله ادامه داشته باشد ما امروز بازی سخت و سنگینی را بردیم.بازی سنگینی بود ولی خوشبختانه از این مرحله بالا رفتیم. امیدوارم در مرحله بعدی هم موفق باشیم.

وی ادامه داد: حذفی این خوبی را دارد که هرچه تیم ها تعدادشان کمتر می شود بهتر می شود. تیم های لیگ یکی برابر تیم های لیگ برتری انگیزه دارند و بازی برابر آنها دشوار است. مرحله بعدی به تیمی خورده ایم که کارمان سخت است چون در خانه آنها بازی داریم.

ویسی درباره شانس تیمش برای صعود به مراحل بالاتر خاطرنشان کرد: ما هم به اندازه 15 تیم دیگر شانس صعود داریم. انشاالله بتوانیم مردم اصفهان را خوشحال کنیم.

سرمربی سپاهان افزود: ما امروز تحت فشار نبودیم و کنترل بازی دست ما بود. ما می خواستیم روی فضای پشت دفاع آنها کار کنیم. گلر جوان ما امروز درون دروازه ایستاد. هیچ مربی ای این کار را نمی کند. می خواهیم یک گلر بزرگ را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

ویسی اذعان داشت: ما به خلیل زاده و سرلک استراحت دادیم. جانشین های آنها بسیار خوب بازی کردند.

وی درباره این بحث که خلیل زاده به خاطرحمایت اینستاگرامی اش از عقیلی ار ترکیب خارج شده است گفت: ما از یک هفته قبل روی 18 بازیکن خود برنامه ریزی می کنیم. ما اگر می توانستیم به دو، سه نفر دیگر هم امروز استراحت می دادیم ولی نشد.

ویسی درباره حضور پرشور هواداران گفت:: بازی در این ورزشگاه برای من سورپرایز بود و یاد گذشته خودم افتادم. امروز در رختکن آنقدر برای بچه ها احساساتی صحبت کردم که حد نداشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها