X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آبان 1395, 19:51
کد خبر: 21056
خبرنگار: khani
نظرات: 2

یک گل زدیم و گل‌های زیادی نزدیم

میرجوان: قسمت نبود امروز گل بزنم/ نباید آلومینیوم را دست‌کم بگیریم

میرجوان: قسمت نبود امروز گل بزنم/ نباید آلومینیوم را دست‌کم بگیریم میرجوان: قسمت نبود امروز گل بزنم/ نباید آلومینیوم را دست‌کم بگیریم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: در این بازی قسمت نبود گل بزنم، امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم با گلزنی در پیروزی‌های تیم سهیم باشم.
به گزارش طوفان زرد ، عماد میرجوان پس از برتری تیمش مقابل پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار داشت: با تیم دونده‌ای بازی داشتیم. ما یک گل زدیم و گل‌های زیادی نزدیم اما خدا را شکر که بازی را بردیم.
وی ادامه داد: تیم پارس جنوبی بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و عملکرد خوبی در بازی امروز داشت.
میرجوان در خصوص بازی در ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: به دلیل اینکه ورزشگاه داخل شهر است استقبال خوبی از سوی تماشاگران صورت گرفت. چون جاده امنیت دارد هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند و ما را خیلی خوب تشویق کردند.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در این بازی قسمت نبود گل بزنم، امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعدی با گلزنی در پیروزی‌های تیم سهیم باشم.
میرجوان با اشاره به بازی بعدی سپاهان در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک گفت: من سال گذشته در آلومینیوم اراک بازی کردم. این تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد و نباید به دلیل اینکه یک دسته پایین‌تر هستند آنها را دست‌کم بگیریم و مثل بازی امروز محکم می‌رویم تا برنده از زمین خارج شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها